معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

همراهی مسئولان با مردم لازمه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه است

«محمدی» گفت: ما باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گیریم که لازمه این کار، همراه بودن مسئولان با مردم است.
کد خبر: ۵۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 22January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «تراب محمدی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز (شنبه) در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید هشترود، اظهار داشت: ما باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گیریم که لازمه این کار، همراه بودن مسئولان با مردم است.

وی افزود: دشمنان در پی اختلاف‌افکنی در نظام اسلامی ایران هستند؛ اما ملت و حاکمیت ایران همواره پشتیبان همدیگر بوده و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: همه‌ ما باید دست در دست هم دهیم و اقتصاد مقاومتی را در سطح کشور اجرایی کنیم تا نیازمند کشور‌های بیگانه نباشیم و در تولید بیش از پیش کوشا باشیم.

وی بیان کرد: مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند، باید در خدمت نظام و مردم باشد و جناحی عمل نکند.

محمدی ادامه داد: فرمانداری باید یک خاکریز باشد و برای دفاع از ارزش‌های نظام و منطقه، شهرستان خود را به یک قرارگاه فرهنگی تبدیل کند تا به جایگاه واقعی خود برسد.

وی اضافه کرد: هشترود که انبار غله ایران است، نباید افراد بیکار زیادی داشته باشد؛  بنابراین مهاجرت معکوس باید در برنامه‌های شهرستان گنجانده شود.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه؛ ساماندهی و بهبود وضعیت جاده‌ها به خصوص راه‌های روستایی است و باید فرماندار جدید، این برنامه‌ها را در اولویت کار‌های خود قرار دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بهترین راه استفاده از معادن موجود در سطح شهرستان هشترود، ایجاد صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی است.

وی از موضوع کاهش جمعیت گلایه کرد و یادآور شد: مردم نباید تحت تاثیر غرب‌گرا‌ها قرار بگیرند و باید زاد و ولد را در برنامه خود داشته باشند.

محمدی، توجه به گردشگری را ضروری دانست و اضافه کرد: جاده سلامت، بقعه «بایزید بسطامی»، سایت تاریخی «قلعه ضحاک» و چندین مورد دیگر از این اماکن می‌تواند در وضعیت فرهنگی و اقتصادی شهر تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه مشکل آب شرب هشترود باید به‌صورت اساسی حل شود، خاطرنشان کرد: فرماندار باید در بطن مردم باشد و برنامه‌های شهرستان را در هر حوزه به بهترین نحو مدیریت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: استفاده از جناح‌های مختلف در بدنه دولت از الزامات است و باید از نظر و وجود نخبگان علمی، سیاسی، اجتماعی و جوانان استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار