سرلشکر باقری:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس بستر مناسبی برای اقدامات ایجابی در جهت نشر ارزش‌هاست

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: احداث و بهره‌برداری از مراکز فرهنگی دفاع مقدس از جمله اقدامات مؤثر ایجابی در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۰۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ - 22January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به‌منظور بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی در این مرکز حضور یافته بود، در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: اقدامات ارزشمند صورت گرفته توسط کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی قابل تقدیر است.

وی افزود: مشکلات فرهنگی امروز کشور و همچنین گسست نسلی نیازمند کار ایجابی است که به مراتب اثرگذارتر از اقدامات سلبی خواهد بود و احداث و بهره‌برداری از مراکز فرهنگی دفاع مقدس از جمله اقدامات مؤثر ایجابی در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی تشنه آن هستند که نسبت به نقش‌آفرینی پدران خود و پیشکسوتان جهاد و مقاومت در خلق حماسه عظیم دفاع مقدس آگاهی و شناخت پیدا کنند؛ بر همین اساس، مراکز فرهنگی دفاع مقدس با محتوایی غنی که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند، این مهم را محقق می‌کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بحمدالله مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در بهترین نقطه از شهر مشهد که محل تردد زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی است، واقع شده که امیدواریم با سرعت روند تکمیل این پروژه ادامه داشته باشد تا هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری کامل از این مرکز و حضور زوار داخلی و خارجی حضرت ثامن‌الحجج (ع) در این مرکز باشیم.

سرلشکر باقری در پایان، تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی را به صورت فازبه‌فاز ضروری دانست و توجه و اهتمام به پروژه محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار