معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد؛

ضرورت تسهیل در ارائه خدمات به ایثارگران

پاکدل در مورد تسهیل در ارائه خدمات به ایثارگران، گفت: الکترونیکی کردن خدمات از موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۵۰۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 22January 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران که با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان بنیاد برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: محفل امروز مزیّن به حضور گرم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه جانبازان عزیز نخاعی است. یاد و نام شهدا و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری آنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است و همه باید تلاش کنند که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود.

وی افزود: در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید اهدافی را که معمار کبیر انقلاب ترسیم کردند، محقق کنیم و امروز نیز باید سفارشات، تأکیدات و راهبرهایی را که مقام معظم رهبری درباره خدمت به ایثارگران بیان فرمودند، دنبال کنیم.

پاکدل در خصوص سیاست بنیاد شهید در انتصاب مدیران، بیان کرد: در دوره جدید انتصابات بر اساس شایسته گزینی و توانمندی و ظرفیت افراد صورت گرفته و توانایی‌های افراد سنجیده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هدف از اتخاذ این سیاست ارائه بهترین خدمت به ایثارگران عزیز است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در مورد تسهیل در ارائه خدمات به ایثارگران، گفت: الکترونیکی کردن خدمات از دیگر موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد. بنیاد در الکترونیکی کردن خدمات اقدامات خوبی انجام داده و در تلاش است تا ایثارگران بتوانند بیشتر خدمات مورد نیاز خود را از منزل دریافت کنند.

وی با اشاره به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران عنوان کرد: تلاش‌های زیادی برای تصویب و اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران صورت گرفته است و تعداد زیادی از مواد آن اجرایی شده است.

«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این آیین گفت: زبان ما در وصف مقام و منزلت شهید و شهادت قاصر است و یک معرفت عمیق را می‌طلبد و آنچه انسان را در این راه کمک خواهد کرد درستکاری و رستگاری است.

وی اضافه کرد: اگر امروز عزت و سربلندی تحت رهبری مقام معظم رهبری داریم، حاصل رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است و آنچه ما را در این مسیر یاری می‌دهد، دعای خیر مادران، پدران، همسران و فرزندان عزیز شهدا و جانبازان سرافراز و آزادگان است.

کهنسال تصریح کرد: زمانی که در مسیر عملی سیره شهدا حرکت کنیم، عزتمند خواهیم شد؛ لذا برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های بنیاد از همه استعدادها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده خواهیم کرد و در این راستا نیاز به یک تحول است که منفعت آن به جامعه معزز ایثارگری برگردد. فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران متفاوت از سایر دستگاه‌هاست؛ بنابراین با یک نگاه دلسوزانه به ایثارگران خدمت کنیم.

حجت‌الاسلام «جواد یوسف پور» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: مهم این است که کار برای رضای خدا باشد و قدمی که برداشته می‌شود، برای رضای خدا باشد و این افتخار است که انسان به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کند تا سعادتمند شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام یوسف پور، مدیرکل پیشین بنیاد استان تجلیل و سعید کهنسال را به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران معرفی کرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مازندران با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام والای شهدای استان مازندران ادای احترام کرد.

دیدار و گفت‌وگو با جانباز سرافراز «مرتضی قنبری وفا»، جانباز قطع نخاعی «احمد ذوالفقاری خمیران» و مادر صبور شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» از برنامه‌های دیگر پاکدل در سفر به استان مازندران بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار