با برگزاری تظاهراتی؛

مردم بحرین با شعار‌های ضدسعودی خواستار توقف تجاوز علیه یمن شدند

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در شهر‌های مختلف این کشور، ضمن اعلام همبستگی خود با یمنی‌ها، تشدید تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه آن‌ها را به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۵۰۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 23January 2022

مردم بحرین با شعار‌های ضد سعودی خواستار توقف تجاوز علیه یمن شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از صوت المنامه، مردم بحرین در محکومیت تشدید تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه یمنی‌ها دست به برگزاری تظاهرات زدند. تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار‌هایی همبستگی خود با ملت یمن را اعلام کردند.

تظاهرات کنندگان بحرینی در جریان تظاهرات مذکور پلاکارد‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها شعار‌هایی علیه متجاوزان سعودی و اماراتی نوشته شده بود. معترضان بحرینی خواستار توقف هرچه سریع‌تر تجاوز نظامی علیه یمن شدند.

تجاوز نظامی روز جمعه ائتلاف سعودی که ۸۷ کشته و ۲۶۶ زخمی برجای گذاشت، با نقش فعال امارات به زندان مرکزی صعده موجی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. در همین راستا، شورای عالی سیاسی یمن بیانیه تندی را علیه ائتلاف سعودی صادر کرد.

این شورا در بیانیه خود جنایات اخیر سعودی در الحدیده و صعده را به شدت محکوم کرد. در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: جنایات سعودی در «صعده» و «الحدیده» بدون مجازات باقی نمی‌ماند. در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: عربستان و امارات ابزار‌های کثیف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین خطاب به عربستان و امارات گفته است: شما ترسوتر و بزدل‌تر از آن چیزی هستید که بتوانید در میادین نبرد با نیرو‌های یمنی به مواجهه بپردازید. شما تنها جنایتکارانی هستید که مرتکب قتل می‌شوید. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ محکمی به شما خواهند داد.

پر واضح است که سلسله جنایات جنون آمیز ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن و به ویژه آخرین جنایت آن‌ها یعنی بمباران زندان مرکزی صعده و به خاک و خون کشیدن صد‌ها یمنی نشأت گرفته از خشم و عصبانیت آن‌ها از حملاتی است که قلب امارات را به لرزه درآورد.

تشدید جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن خود به تنهایی یکی از مهمترین عواملی است که نشان می‌دهد عملیات «طوفان یمن» در قلب ابوظبی تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است.

از سوی دیگر، روز گذشته «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن به بمباران ساختمان ارتباطات این کشور و به تبع آن، قطع کامل اینترنت در کشورش واکنش نشان داد. سخنگوی جنبش أنصارالله در این خصوص تصریح کرده است: بمباران ساختمان ارتباطات که به قطع اینترنت در سراسر یمن منجر شد، حجم شکست میدانی این دشمن بزدل را نمایان کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار