فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد؛

مقابله زنان مسلمان ایرانی با تهاجم فرهنگی دشمن، با الگوگیری از حضرت فاطمه (س)

سردار «محمدیان» گفت: زن مسلمان ايرانى با داشتن الگويى همچون صديقه طاهره (س) توانست در تهاجم فرهنگى دشمنان، توطئه‌‏هاى آن‌ها را نقش بر آب سازد.
کد خبر: ۵۰۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 23January 2022

مقابله زنان مسلمان ایرانی با تهاجم فرهنگی، با الگوگیری از حضرت فاطمه (س)به گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در سالروز ميلاد پربركت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با صدور پیامی این روز بزرگ را به همه مادران و همسران دلسوز ایران اسلامی به‌ویژه به کارکنان نسوان پلیس البرز، مادران البرز نشین و خانواده‌های کارکنان خدوم انتظامی البرز تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

وجود مقدس زهرای مرضیه (س) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به‌ویژه زنان مسلمان است.

زن مسلمان ايرانى با داشتن الگويى همچون صديقه طاهره (س) توانست با حضور در صحنه‏‌هاى دوران طاغوت، حماسه انقلاب اسلامى را به منصه ظهور برساند و سختى‏‌ها و مرارت‏‌هاى هشت سال جنگ تحميلى را به جان بخرد و با ايثارگرى‏‌هاى خود در پشت جبهه و گاه در درون جبهه و نيز تهاجم فرهنگى دشمنان، توطئه‏‌هاى آن‌ها را نقش بر آب سازد و با تمسک به حبل‌المتین زهراى اطهر به‌عنوان الگو و اسوه در صحنه‏‌هاى گوناگون جامعه حضور يابد و فريب تبليغات مغرضانه و مزورانه فريب‏كاران زر و زور و تزوير را نخورد.

درک ابعاد وجودی حضرت زهرا (س) و رسيدن به جايگاه معنوي آن حضرت، در گستره ذهنی هيچ بشری تعريف نمی‌شود اما ضرورت شناخت ابعاد مختلف زندگی آن حضرت تعیین‌کننده راهکارهای حياتی برای پياده کردن اصل تقوا در جامعه است تا بانوان به‌ویژه مادران ما با الگوبرداری از حضرت صديقه کبری (س) مظهر عفاف، تقوا و حيا باشند.

اینجانب ولادت باسعادت و مبارک دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت زهرا (س) را به همه مادران و همسران دلسوز کشور به‌ویژه کارکنان نسوان پلیس، مادران البرز نشین و خانواده‌های کارکنان خدوم انتظامی البرز تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان صمیمانه برای مادران و بانوان شریف کشورم آرزوی موفقیت مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها