پیکر شهید «خسرو قادری قمصری» در کرج تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر شهید «خسرو قادری قمصری» از شهدای مفقودالاثر دوران دفاع مقدس که پس از ۳۹ سال به کشور بازگشت، با حضور مردم شهیدپرور شهر کرج تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۰۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ - 22January 2022

پیکر شهید «خسرو قادری قمصری» در کرج تشییع و به خاک سپرده شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر مطهر شهید «خسرو قادری قمصری» از شهدای مفقودالاثر دوران دفاع مقدس که پس از ۳۹ سال به کشور بازگشت، با حضور مردم شهیدپرور شهر کرج تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید والامقام با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و امت شهیدپرور استان البرز از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت فلکه اول گوهردشت و مسجد جامع رجایی شهر تشییع و سپس به‌صورت خودرویی برای بدرقه تا منزل ابدی شهید در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر با حضور مردم شهیدپرور کرج ادامه و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای این بقعه متبرکه به خاک سپرده شد.

این شهید ۱۵ ساله که از پایگاه بسیج مقداد تهران عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد، در سال ۱۳۶۱ در منطقه شرق بصره، عملیات رمضان مفقود و پس از ۳۹ سال مفقودی پیکر مطهرش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار