مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان:

بحث درمان ایثارگران باید به بهترین شکل پیگیری شود

«گروئی ساردو» در جمع ایثارگران معزز در بیمارستان نوریه گفت: این وظیفه ما است که بحث درمان شما عزیزان که برای این نظام از تمام دارایی خود گذشتید را تا جایی که امکانپذیر است و در توان داریم به نحو احسن پیگیری و خدمت‌رسانی کنیم.
کد خبر: ۵۰۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 24January 2022

بحث درمان ایثارگران باید به بهترین شکل پیگیری شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «احمد گروئی ساردو» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با «محمود لطیفی» مدیر موسسه مددکاری سپاه ثارالله (ع) استان در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز گذشته (یکشنبه) با حضور در بیمارستان نوریه با ایثارگران معزز بستری در این بخش دیدار و گفت‌وگو کردند.

گروئی ساردو در جمع ایثارگران معزز اظهار داشت: این وظیفه ما است که بحث درمان شما عزیزان که برای این نظام از تمام دارایی خود گذشتید را تا جایی که امکانپذیر است و در توان داریم به نحو احسن پیگیری و خدمت رسانی کنیم.

مدیرکل بنیاد استان کرمان با بیان اینکه شکی نیست که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود این عزیزان و با بهای سنگینی به دست آمده است، افزود: امیدوارم مسئولان و بزرگان ما غیرت و دلاوری ایثارگران را فراموش نکرده و قدردان آنان باشند و همراهی و حمایت‌های خود را از آنان دریغ نکنند.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان امنیت آفرینانی هستند که هنوز جنگ برایشان تمام نشده و هر از گاهی صدای خمپاره و موشک دشمن در گوششان فریاد می‌زند و این گونه است که دوران سختی را با محرومیت‌های فراوان سپری می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در پایان گفت: این جانبازان همان دلاوران قهرمان هشت سال دوران دفاع مقدس هستند که در آسایشگاه‌ها و مراکز درمانی زندگی می‌کنند و هنوز هم بی‌ادعا هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها