با حضور رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

پیگیری ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین

روند ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین، با حضور رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان این استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۰۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ - 23January 2022

پیگیری ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، روند ساخت و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین، امروز (یک‌شنبه) با حضور سردار «عبدالله عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «روح‌الله عباسپور» رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین مجلس شورای اسلامی، «رجب رحمانی» نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس، «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استان، مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

بر این اساس مقرر شد تا نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه‌ای مناسب برای ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان را درنظر گرفته و پیگیری کنند.

همچنین مقرر شد تا در سفر آتی رییس جمهور به استان قزوین، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بودجه‌های ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و تکمیل المان شهدای گمنام استان قزوین را در نظر داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار