جانشین سابق فرمانده سپاه استان قزوین تأکید کرد؛

ضرورت تسریع در روند تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین

سرهنگ «برزگر» گفت: عملکردهای خوبی در روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین صورت گرفته است که امیدواریم با حضور مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، این روند تسریع یابد.
کد خبر: ۵۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ - 23January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «عباس برزگر» فرمانده دوران دفاع مقدس و جانشین سابق فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، صبح امروز (یک‌شنبه) در بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان، اظهار داشت:  مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین بایستی تصویرگر رشادت‌های ایثارگران و شهدای استان در هشت سال دفاع مقدس باشد.

وی افزود: آشنایی نسل جدید با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، ضرورتی انکارناپذیر است.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: عملکردهای خوبی در روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین صورت گرفته است که امیدواریم با حضور مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، این روند تسریع یابد و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی باشیم.

سرهنگ برزگر خاطرنشان کرد: قزوین یکی از استان‌های پیشرو و داوطلب در دوران دفاع مقدس است؛ از این رو بایستی در جهت نگهداری آثار و اسناد خانواده‌های شهدا و رزمندگان، هرچه زودتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار