فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مادران و همسران پرورش دهندگان مکتب فاطمی هستند

امیر واحدی در مراسم بزرگداشت روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خانواده‌های اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: مادران و همسران پرورش دهندگان مکتب فاطمی می‌باشند چرا که آنان مظهر پاکی، عشق و محبت هستند.
کد خبر: ۵۰۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ - 23January 2022

مادران و همسران پرورش دهندگان مکتب فاطمی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، در مراسم بزرگداشت رو زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه (س) سرشار از عشق و ایمان و اعتقاد به، ولی خود بوده است و این آن چیزی است که از این بانوی گرانقدر اسلام در جوهره وجودی هر زنی نهادینه شده است.

وی افزود: آنچه نیاز است تا این خصیصه‌های الهی و نورانی نمایان شود تاسی با این بانوی الهی است.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: روز زن و مادر تنها یک روز نیست بلکه یادآوری این مطلب است که اسلام همواره و همه جا مقام بانوان را گرامی داشته است و ارزش بانوان بیش از این‌ها می‌باشد و هر همسر و مادری باید بداند که تربیت نسل جوان و آینده تنها بستگی به آنان دارد و این آموزه‌های مادری است که فرزند را همچون گلی سفالگری شکل می‌دهد و او را به کمال سعادت و خوشبختی می‌رساند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شما مادران و همسران و خانواده‌ها نه تنها پایه و اساس توان عملیاتی نیروی هوایی ارتش بلکه پرورش دهندگان مکت فاطمیون می‌باشید.

وی در پایان افزود: ما همواره و در همه جا شما بانوان را مظهر پاکی، صداقت، عشق و فداکاری میدانیم و از خداوند متعال برای شما عزیزان طلب خوشبختی و سعادت می‌کنیم

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار