طلبه شهید «علی اصغر مهدان»:

خدایا، توفیق عطا بفرما، تا خودخواهی‌های من، لطمه‌ای به راه پرسعادت شهادت نزند

در بخشی از وصیتنامه شهید «علی اصغر مهدان» آمده است: خداوندا، توفیق به من عطا بفرما، تا خودخواهی‌ها و خود بزرگ‌بینی‌های من، لطمه به این راه پر سعادت نزند.
کد خبر: ۵۰۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰ - 19March 2022

خدایا، توفيق عطا بفرما، تا خودخواهي‌های من، لطمه ای به راه پرسعادت شهادت نزند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌اصغر مهدان» در روستان سالیکنده از توابع شهرستان کردکوی متولد شد و یازدهم آبان ۱۳۶۱ در منطقه «موسیان» به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهید:

با شنیدن فرمایشات امام، باید هجرت کرد و به ندای حسین زمان، این روح خدا، لبیک گفت همچون حسین خروشید و (همچون) اصغر شش ماهه به حرکت درآمد.

حال که ملاک و میزان، بر این شد که باید هجرت کرد و مبارزه کرد و جنگید. تصمیم گرفتم به عنوان یک خدمتگزار کوچک مکتب اسلام، در این جهاد اصغر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شوم.

خداوندا، توفیق به من عطا بفرما، تا خودخواهی‌ها و خود بزرگ‌بینی‌های من، لطمه به این راه پر سعادت نزند. خداوندا، ایمانی به من عطا بفرما که تا آن رسالتی که نسبت به مردم محروم کردستان بر دوش خود دارم، انجام برسانم. خداوندا توفیق اطاعت و بندگی به من عطا بفرما. زمانی که معشوقم، مرا خواست باید به سراغش بشتابم. چون جز او و (الله) کسی را نداریم.‌ای عزیزان، امیدوارم که بعد از شهادتم، اسلحه‌ام را بر زمین نگذارید و به جای من سنگرم را پر کنید.

تا آخرین قطره خونمان در جبهه میجنگیم و میخروشیم و تا آخرین نفس به پیش میرویم، چون ما آمدیم با خون‌مان درخت انقلاب را پربارتر کنیم.‌ای عزیزان من و‌ای پدر و مادر مهربانم، گریه بر من نکنید. چون من مال کسی نیستم. از آن خدایم و امانتی در دست شما و هر موقع خواست به سوی او خواهم شتافت.

امت حزب الله ایران،‌ای مردم قهرمان ایران که با افتخار، انقلاب را به پیروزی رساندید و با وحدت خود، سعی کنید از دست‌آورد‌های انقلاب با تمام امکان حراست کنید، چون این انقلاب ودیعه‌ای الهی است.

خدایا، مرا ایمانی عنایت فرما که بی صبرانه منتظر باشم تا عروس پاک شهادت را در ایام جوانی در آغوش بگیرم و لباس پاک زیبای دامادی، یعنی کفن سرخ را، بر تن نمایم. اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک.

خواه ناخواه زندگی جنگ و کوشش است. اما آن‌هایی که به یک هدف عالی ایمانی آشنا هستند. آن‌ها در راه خدا و برای از بین بردن کفر میجنگند. فقط برای رضای خدا در اینجا (جبهه) مانده‌ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها