طی ۲۴ ساعت گذشته؛

جنگنده‌های سعودی استان‌های «صنعاء» و «حضرموت» را بمباران کردند

جنگنده‌های متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته استان‌های «صنعاء» و «حضرموت» را طی چند نوبت هدف قرار دادند.
کد خبر: ۵۰۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 26January 2022

جنگنده‌های سعودی استان‌های «صنعاء» و «حضرموت» را بمباران کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سلسله تجاوزات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

جنگنده‌های عربستان سعودی مناطق مسکونی در استان حضرموت را بمباران کردند. این در حالی است مناطق مسکونی در استان صنعاء نیز هدف سنگین‌ترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفتند.

از سوی دیگر منابع یمنی اعلام کردند که مناطقی در استان صعده نیز هدف حملات جنگنده‌های سعودی قرار گرفتند. در بسیاری از حملات جنگنده‌های سعودی به استان‌های یمن، مناطق مسکونی بمباران شدند.

صبح امروز «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در سخنانی تأکید کرد: علی‌رغم اینکه برخی کشور‌ها عملیات «طوفان یمن ۲» را محکوم کردند اما باید گفت که جهان فهمیده است پاسخ ما به متجاوزان، مشروع است.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن یادآور شد: کشور‌هایی که عملیات «طوفان یمن ۲» را محکوم کردند منافعشان با منافع متجاوزان مرتبط است. ملت یمن هیچ ارزشی برای این محکومیت‌ها قائل نبوده و نیست.

وی در ادامه اظهاراتش یادآور شد: اگر متجاوزان به دنبال متوقف شدن حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به کشور‌های خود هستند باید در ابتدا تجاوز خود را متوقف سازند و به صلح روی آورند.

هشام شرف در خصوص درخواست‌های برخی از ایالات متحده آمریکا برای درج نام انصارالله در لیست گروه‌های تروریستی نیز تصریح کرد: تروریست کسی است که از هفت سال گذشته تا امروز مردم یمن را محاصره کرده و آن‌ها را به قتل می‌رساند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار