استاندار خراسان رضوی:

نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های اجتماعی از برکات انقلاب اسلامی است

«نظری» گفت: به برکت نهضت امام خمینی (ره) و استقرار نظام اسلامی زمینه و فرصت برای درخشش زنان در جامعه فراهم شد.
کد خبر: ۵۰۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ - 26January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استانداری خراسان رضوی امروز در جمع بانوان مدیر استان خراسان رضوی اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فضای جامعه برای حضور زنان آسیب‌زا، نامناسب و خطرناک بود.

وی ادامه داد: فراهم شدن زمینه و فضای سالم برای حضور زنان در جامعه را مدیون نهضت و اندیشه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی هستیم. بعد از انقلاب، اندیشه محصور بودن زنان در خانه و محدود بودن آنان و همچنین اندیشه بی‌بند و باری زنان در جامعه کنار گذاشته شد و این از هنرنمایی امام راحل بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: تنفس در فضای مقدس اسلامی نعمت بزرگ است، شرایطی که این نظام برای همه و به‌خصوص زنان فراهم کرده یک نعمت الهی است و شکر این نعمت لازم است. زندگی در نظام مقدس اسلامی را باید قدر بدانیم و از این هدیه الهی پاسداری کنیم.

نظری تصریح کرد: بانوان ثابت کردند در عین حال که قدرت و توان اعمال مدیریت در جامعه را دارند، مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را نیز به‌عنوان یک واحد اجتماعی انجام می‌دهند.

در این نشست از طرح «کتاب خاتون» رونمایی شد. این طرح با محوریت ارائه بسته‌های مطالعاتی و سیر خواندن ویژه بانوان و مادران خراسان رضوی تا پایان امسال در تمامی کتابخانه‌های عمومی این استان به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار