استاندار خراسان رضوی:

بازیابی هویت ملی مردم ایران ره‌آورد پیروزی انقلاب اسلامی است

«نظری» با بیان اینکه مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی پیدا کردند، گفت: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به استقلال و آزادی دست پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند.
کد خبر: ۵۰۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 01February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران که در میدان شهدا مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره همه شهدا مخصوصا شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم. از همه شما مردم عزیز خراسان تقدیر و تشکر می‌کنم که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارید.

وی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن را امام خمینی (ره) یوم‌الله نامیدند. این‌ روز هم عید ملی و هم عید اعتقادی ماست. عید ملی از آن جهت که این انقلاب هویت و شخصیت ملی ما را به ما بازگرداند. قبل از انقلاب به‌واسطه استقرار نظام طاغوت و وابسته، شخصیت ملی خود را احساس نمی‌کردیم و هویت ملی ما مورد خدشه قرار گرفته بود.

استاندار خراسان رضوی بیان‌کرد: استقلال و آزادی و به یغما رفتن سرمایه ملی ما نتیجه حاکمیت شاه و طاغوت آن زمان بود که به‌واسطه انقلاب اسلامی و نهضت امام‌ خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه و پیروزی انقلاب و استقرار آن بازگشت.

نظری با بیان اینکه مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی پیدا کردند، عنوان داشت: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند. با پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی مبتنی بر اسلام ناب مستقر شد.

وی گفت: ما امروز شکرگذار هستیم‌ که در سایه امام رضا (ع) هم هویت ملی و هم هویت اعتقادی خود را بازیافتیم. شکر عملی این‌ نعمت، حفاظت از این‌ نظام مقدس و یادگار شهدای عزیز است که بحمدالله مردم ایران اسلامی و خراسان رضوی در صحنه‌های مختلف عملا آن را رقم زدند.

بازیابی هویت ملی مردم ایران ره‌آورد پیروزی انقلاب اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار