استاندار خراسان رضوی:

کم‌کاری مسئولان غیرقابل اغماض است

«نظری» گفت: کم‌کاری هیچ مدیر و مسئولی را در استان تحمل نمی‌کنیم و به زودی افراد با انگیزه و پرتوان جایگزین آن‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 03March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در حاشیه نشست صمیمانه با مردم بخش رضویه شهرستان مشهد اظهار داشت: مسئولان، مسائل و مشکلات مردم را در این نشست‌ها می‌شنوند و تصمیم‌هایی هم گرفته می‌شود که امیدوارم این مشکلات مرحله به مرحله و با همّت مسئولان حل شود.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات با تصمیم‌گیری در حوزه‌های شهرستانی قابل حل است و این جلسات می‌تواند با حضور مسئولان و با هماهنگی استانداری به نتیجه برسد.

استاندار خراسان رضوی گفت: رفع برخی از مشکلات نیز نمی‌تواند در اولویت فعلی قرار گیرد، زیرا نیاز به تخصیص اعتبار از سوی مسئولان کشوری است و هماهنگی و اجرای آن در حال حاضر امکان‌پذیر نیست و باید این موارد را نیز صادقانه به مردم اعلام کرد.

نظری خاطرنشان کرد: کم‌کاری هیچ مدیر و مسئولی را در استان تحمل نمی‌کنیم و به زودی افراد با انگیزه و پرتوان جایگزین آن‌ها می‌شوند.

این مسئول هدف خود از سفرهای شهرستانی همراه با مسئولان را شناسایی و حل مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف استان اهتمام ویژه داریم و از همه توان خود برای پیگیری آن در سطح استان و کشور استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان مشهد ۵۷ درصد جمعیت استان را دارد گفت: طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و توافق آستان قدس رضوی و اداره‌کل راه و شهرسازی به زودی در بخش رضویه اجرا می‌شود.

نظری به سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: رئیس جمهوری در آینده نزدیک به استان سفر خواهد کرد تا ضمن بررسی مشکلات عمده استان برای رفع آن‌ها دستورهای لازم صادر و اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد.

استاندار خراسان رضوی همچنین دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده در حوزه‌های محتلف در بخش رضویه مشهد را صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها