مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

دانش آموزان بهترین رسانه برای انتقال ارزش‌ها به نسل امروز و فردا هستند

سردار مرادحاجتی گفت: ‌نوجوانان ‌انقلابی باید مسیر پیش روی کشور را باید برای عبور همه اقشار و اقوام و سلیقه‌ها هموار کنند چون بهترین رسانه برای نسل‌های امروز و فردا در حوزه فرهنگ ارزشی ‌دانش آموزان ‌هستند.
کد خبر: ۵۰۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 27January 2022

دانش آموزان بهترین رسانه برای انتقال ارزش ها به نسل امروز و فردا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان‌ امروز در جمع مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس اهواز که به بهانه آغاز ایام الله دهه فجر گردهم آمدند، اظهار داشت: شما نوجوانان عزیز انقلابی باید مسیر پیش روی کشور را باید برای عبور همه اقشار و اقوام و سلیقه‌ها هموار کنید چون بهترین رسانه برای نسل‌های امروز و فردا در حوزه فرهنگ ارزشی شما دانش آموزان عزیزی هستید.

وی افزود: لباس معنوی روحانیت و لباس سبز پاسداری و بسیاری ظرفیت‌های دیگر منتظر رشد و شکوفایی نسل شما هستند تا امورات فردای این آب و خاک را به شما بسپارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نسل جوان ما باید هشیار و متعادل باشند و از افراط و تفریط پرهیز کنند و با هنر معنوی و روحیه انقلابی شان بتوانند همه را جذب آرمان های بلند امام و شهدا کنند.

‌وی تصریح کرد: درب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان همیشه به روی شما فرزندان انقلاب باز است و ما مشتاقیم که از هنر شما در جهت انتشار فرهنگ دفاع مقدس بهره ببریم و استعدادهای شما را نیز در حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای تقویت کرده و پرورش دهیم.

جلسه مسئولین دانش آموزی انجمن های اسلامی مدارس اهواز به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها