نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

هدف از تشکیل بسیج پای‌کار آوردن مردم در جامعه بود

«شعبانی» با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از تشکیل نیروی مردمی بسیج، پای‌کار آوردن مردم در جامعه بود، گفت: بسیج مردمی‌ترین تشکل در طول چهل سال گذشته است.
کد خبر: ۵۰۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 27January 2022

هدف از تشکیل بسیج، پای‌کار آوردن مردم در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان، اظهار داشت: هیچ حکومتی به ‌تنهایی نمی‌تواند عدالت و قسط را در جامعه اجرایی کند و حضور مردم در کنار حکومت اسلامی و انبیا، بسترساز مسئله عدالت بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از تشکیل نیروی مردمی بسیج، پای‌کار آوردن مردم در جامعه بود، گفت: بسیج مردمی‌ترین تشکل در طول چهل سال گذشته است.

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه برای رفع مشکلات و اصلاح جامعه هرکس باید در حد توان خود وارد میدان شود، افزود: اصلاح جامعه با مشارکت تک‌تک مردم محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: لازم است این سیره اخلاقی در جامعه ترویج داده شود که اگر بنده توان اصلاح و رفع مشکل از جامعه حتی به اندازه برداشتن یک سنگ کوچک از سر راه عابران را دارم، انجام دهم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پایان با تأکید بر نقش مؤثر نیروهای بسیج مردمی در رفع مشکلات کشور گفت: دولت از ظرفیت بسیج و نخبگان جامعه برای حل مشکلات کمک بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها