مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جامعه روحانیت همواره در میدان مبارزه و جهاد حضور موثر داشته است

حجت‌الاسلام عبدی گفت: انجام ‌رسالت‌های تبلیغی و نقش آفرینی در امورات رزمی و دفاعی از دیگر اقدامات مهم جامعه روحانیت در دفاع مقدس بود و جامعه روحانی نقش پر رنگ خود را همواره با قوت در طول انقلاب اسلامی حفظ کرده و همواره در طول ۴۲ سال انقلاب در میدان مبارزه و جهاد نقش آفرینی اثرگذار داشته است.
کد خبر: ۵۰۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ - 27January 2022

جامعه روحانیت همواره در میدان مبارزه و جهاد حضور موثر داشته است/برگزاری دومین اجلاسیه طلاب احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست گام دوم ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با موضوع برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون اظهار داشت: ‌جامعه روحانیت از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم نقش آفرینی کرده و از دفاع مقدس تا عرصه های مختلف انقلاب با مجاهدت در میدان های جهاد حضور فعال داشته و در این مسیر افراد و بزرگان زیادی تربیت کرده که حماسه های بزرگی خلق کرده‌اند.

وی افزود: هویت بخشی به دفاع مقدس یکی از مهمترین کارهای روحانیت در جنگ تحمیلی بود که با نقش آفرینی موثر مسئله جنگ اسلام در برابر کفر و حق علیه باطل را تبیین کردند که دستاورد این فعالیت روحانیت مشارکت و تحقق بسیج مردمی بود.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: انجام ‌رسالت های تبلیغی و نقش آفرینی در امورات رزمی و دفاعی از دیگر اقدامات مهم جامعه روحانیت در دفاع مقدس بود و جامعه روحانی نقش پر رنگ خود را همواره با قوت در طول انقلاب اسلامی حفظ کرده و همواره در طول ۴۲ سال انقلاب در میدان مبارزه و جهاد نقش آفرینی اثرگذار داشته است.

وی ادامه داد: روحانیت در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی همواره در عرصه های علمی، فرهنگی، خدماتی، اجتماعی و سازندگی همواره پیشگام و در کنار مردم بوده و قطعا تا تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) تلاش های خود را ادامه خواهد داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه کنگره شهدای استان مرکزی فصل تازه ای فعالیت ها در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی گشود، گفت:کنگره شهدای استان مرکزی با موفقیت ها توانست الگوهای زیادی به ماندگار بگذارد و همه باید کمک کنیم فعالیت های گام دوم با قوت ادامه دار باشد چراکه از مطالبات مهم مقام معظم رهبری می باشد.

وی افزود: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین نقش جامعه روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و قطعا بار دیگر فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه احیا خواهد کرد.

حجت الاسلام عبدی تأکید کرد: راه اندازی نهضت تولید محتوا و ارائه فعالیت های ماندگار و مردمی در ذیل برنامه های دومین اجلاسیه طلاب باید بیشتر مورد توجه باشد و این اجلاسیه باید همچون اجلاسیه های گام اول موفق عمل کند.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه استان مرکزی افتخار این را دارد که حضرت امام(ره) متعلق به این استان است باید به نقش و سیره ایشان بیشتر توجه شود و ویژگی های مدیریتی و سبک زندگی حضرت امام(ره) در این اجلاسیه برای جوانان به خوبی بیان شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار