مشاور امور ایثارگران استاندار مازندران:

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی است

حجت‌الاسلام «کاظمی» گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۵۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 29January 2022

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد کاظمی کیاسری» مشاور امور ایثارگران استاندار مازندران پیش از امروز در هشتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه مادران و همسران شهدا که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته زن و گرامیداشت مقام مادر در سالن همایش الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه به تعبیر قرآن کریم مادران و همسران شهدا، ربانی هستند، اظهار داشت: زبان برای تعریف از ارزش کار شما بزرگواران برای ایثار و فداکاری که تصویر کردید در بدرقه از عزیزانتان، قاصر است.

مشاور امور ایثارگران استاندار مازندران با بیان اینکه امروز بهترین نقش آفرینی خانواده‌های معظم شهدا حرکت در مسیر دفاع از ولایت فقیه است، افزود: خانواده‌های معظم شهدا هر کدام یک سردار برای دفاع از ولایت هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز همانند دوران دفاع مقدس زنده است، گفت: بدرقه مدافعان حرم توسط مادران و همسران آن‌ها نمونه بارز از این ایثارگری است.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه همسران، فرزندان و پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کرده‌اند و بدون تردید ملت ایران قدر این ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا را می‌داند، اظهار کرد: شهدا دلبسته دنیا و نشسته‌گان بر میز‌های اداری نبوده و از دنیا دل بریده و برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در برابر دشمنان انقلاب قد علم کردند.

این رزمنده جبهه مقاومت با بیان اینکه شهدا از فرزندان کم سن و سال خود گذشتند و خون خود را برای دفاع از اسلام تقدیم کردند، ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

حجت الاسلام کاظمی با بیان خاطراتی از شهید عمار یادآور شد: شهید عمار فرزند خود را در زمان به دنیا آمدن ندید و برای اینکه دلبسته فرزند دردانه خود نشود حاضر به ملاقات فرزند خویش نشد تا در دفاع از کیان اسلام کم نگذارد.

در این مراسم از تعداد ۱۰۰ مادر و همسر شهید دفاع مقدس و جبهه مقاومت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها