آغاز پویش «خادم انقلابم» در یزد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز پویش «خادم انقلابم» به مناسبت چهل‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ - 29January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مریم حسن‌پور» معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز پویش «خادم انقلابم» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و اظهار داشت: تمامی حوزویانی که مایل به خدمت به انقلاب و مردم هستند در این پویش شرکت می‌کنند تا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی رایگان به بانوان و دختران استان ارائه دهند.

حسن‌پور برگزاری مراسم جشن انقلاب، محفل‌های قرآنی و نشست‌های بصیرتی، ارائه میز خدمت مانند مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و تصحیح قرائت نماز، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، خدمت به بانوان سالخورده، کمک درسی به دانش‌آموزان محروم، تهیه و توزیع غذای سالم و مقوی بین بانوان باردار و شیرده در مناطق محروم را از جمله اقدامات در قالب این پویش برشمرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: یکصد مبلغه در طول ایام الله دهه فجر به مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و غیره اعزام و به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار