اجرای طرح «ققنوس» ویژه زوج‌های جوان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در قم

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دوره‌های آموزش زوج‌های جوان شاهد و ایثارگر سراسر کشور با عنوان «طرح ققنوس» در هتل شاهد قم خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ - 29January 2022

اجرای طرح «ققنوس» ویژه زوج‌های جوان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید مستجاد حسینی» مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف طرح ققنوس اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، ارتقای سطح آگاهی زوج‌های جوان، بالا رفتن قدرت حل مسایل بین زوجین برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته دو دوره به صورت آزمایشی به شیوه حضوری و غیر حضوری برگزار شد و از امسال طرح ققنوس به مدت پنج سال ویژه زوج‌های شاهد و ایثارگر آغاز شده است و هم اکنون زوج‌ها دوره‌های مقدماتی آموزش‌ها را می‌گذرانند.

حسینی اضافه کرد: در این دوره ۵۰ زوج شاهد و ایثارگر از سراسر کشور در پنج کارگاه سواد رسانه، سواد مالی، سواد ارتباطی، سواد عاطفی و تعلیم و تربیت، زیر نظر اساتید روانشناسی دوره‌ها را گذراندند.

وی با بیان اینکه نحوه معرفی زوج‌ها نیز از طریق بنیاد‌های استان‌ها صورت می‌گیرد، ادامه داد: این دوره با افزایش سهمیه‌ها برای سایر زوج‌ها نیز برگزار خواهد شد، و شرکت کنندگان در این دوره‌ها در سال‌های بعد دوره‌های تکمیلی را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار