بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در «دهه فجر»

بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دهه فجر رایگان شد.
کد خبر: ۵۰۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 30January 2022

بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در «ایام الله دهه فجر»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بازدید از تالار‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام‌الله دهه فجر از روز ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن به مدت ۱۰ روز رایگان است. ساعت بازدید موزه از روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ۹ الی ۱۷ و روز جمعه ۱۰ الی ۱۷ است.

براساس این گزارش، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌ است.

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع یکی از بزرگترین باغ‌موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن‌های آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده است و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها