مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس:

کتُب دفاع مقدس از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است

امینیان در آئین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدوام مجمع ناشران دفاع مقدس بتواند ادای دین کند و بتواند نسبت به انتقال فرهنگ و تجربیات دفاع مقدس به نسل‌های آتی موفق عمل کند.
کد خبر: ۵۰۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 30January 2022

کتُب دفاع مقدس از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امیرشهریار امینیان مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس ظهر امروز (یکشنبه) در آئین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: امیدوام مجمع ناشران دفاع مقدس بتواند ادای دین کند و بتواند نسبت به انتقال فرهنگ و تجربیات دفاع مقدس به نسل‌های آتی موفق عمل کند.

وی ادامه داد: نقش ناشران دفاع مقدس مقدس و مقاومت در انتقال فرهنگ مقاومت بی بدیل است؛ کتاب‌های دفاع مقدس به برای عمق بخشی اجتماعی و آگاهی عمیق اجتماعی نسبت به دفاع مقدس پابرجا است و به عنوان اسناد ایثارگری یک ملت در طول تاریخ ماندگار خواهد بود.

مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس با بیان اینکه حاج قاسم در سطح بین‌الملل تاثرگذار بوده اثرات آن رو در بین جوانان ملل مختلف می‌بینیم، افزود: فرهنگ و مکتب حاج قاسم باعث شد جوانان آزادی‌خواه به انقلاب اسلامی علاقمند شوند.

امینیان خاطرنشان کرد: مجمع ناشران دفاع مقدس در جهت توسعه فرهنگ دفاع مقدس و جبهه مقاومت علاوه بر تقدیر از نویسندگان از ناشران تقدیر و تجلیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به آثار دفاع مقدس دارند، افزود: تولیدات دفاع مقدس در سال‌های گذشته از عمق بیشتری برخوردار است و از لحاظ کمی وکیفی رشد قابل توجهی داشته است.

امنینیان اضافه کرد: آثاری که طی دهه گذشته منتشر شده فاصله معناداری با دیگر آثار داشته است.

وی با اشاره به افتتاح طرح شمس با موضوع توسعه کتابخوانی در سازمان‌ها و اداره‌ها است، گفت: در این طرح ۱۹۵ کتابخانه کوچک در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها