عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دفاع مقدس اقیانوسی از سوژه‌ها و رخداد‌ها است/ شهید سلیمانی استثنایی بود که کشف شد

صفار هرندی در آئین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی پایان است؛ اگر هر رزمنده و عنصر ایثارگر که در دفاع مقدس نقش داشته است را مرور کنیم مملو از سوژه‌ها است.
کد خبر: ۵۰۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 30January 2022

دفاع مقدس اقیانوسی از سوژه‌ها و رخداد‌ها است/ شهید سلیمانی استثنایی بود که کشف شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز (یکشنبه) در آئین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار وحدت برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس اقیانوسی بی‌نظر از سوژه هاو رخداد‌ها است، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی پایان است؛ اگر هر رزمنده و عنصر ایثارگر که در دفاع مقدس نقش داشته است را مرور کنیم مملو از سوژه‌ها است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی استثنایی است که کشف شد و استثنا‌هایی داریم که هنوز کشف نشده‌اند.

هرندی گفت: جبهه مقاومت برگرفته و ادامه دهنده دفاع مقدس است که امروز به یک بلوغ رسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سردار سلیمانی در آوردگاه دفاع مقدس به یک حکیم و یک اسطوره تبدیل شد.

هرندی خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که سردار سلیمانی آرش زمانه ما بوده است؛ سردار دل‌ها جوانمردانه در کنار ملت‌های آزاده قرار گرفت و تجربیات خود را در اخیتار آن‌ها قرار داد.

وی گفت: سردار سلیمانی اسطوره‌ای برای ما و تاریخ است و نمی‌توان گفت که یک افسانه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی سرشار از صداقت و اخلاص بود این رمز پیروزی حاج قاسم در میدان نبرد بود.

هرندی افزود: کمتر کسی را داریم که در یک دوره کوتاه این چنین دامنه محبتش فراگیری پیدا کند و دلیل آن ادب حضور در برابر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بود.

وی گفت: باید مطالبی که در این کتاب‌ها آمده خوانده و تمرین شود تا شاهد ظهور سلیمانی برای ایران و جهان باشیم.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار