عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«وحدت» موضوعی محوری در مکتب شهید سلیمانی است

رشیدی گفت: توجه به وحدت موضوعی است که در مکتب شهید سلیمانی شاهد آن هستیم و می‌بایست با ادامه دادن این راه در تحقق صلح و آرامش در کشور و منطقه نقش مؤثری را ایفا کنیم.
کد خبر: ۵۰۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 31January 2022

وحدت موضوعی محوری در مکتب شهید سلیمانی است«محمد رشیدی» عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در ارتباط با میزان بودجه‌ای که دولت در لایحه بودجه در حوزه فرهنگی، به‌ویژه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نظر گرفته است، اظهار داشت: ما همیشه در لایحه بودجه به این موضوع توجه داریم، چون همواره نگاه نمایندگان این است که در جایی که بودجه مربوط به ایثارگران است و هم بحث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس مطرح است همواره کمک‌کننده باشند.

وی ادامه داد: این موضوع نه تنها برای داخل کشور ما حائز اهمیت است، برای خارج از مرز‌ها نیز مهم است، زیرا فرهنگ‌سازی و الگوسازی می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اگر میزان بودجه دیده شده در لایحه در بحث فرهنگ کم باشد نگرانی در این خصوص نداشته و آن را جبران می‌کنیم، عنوان کرد: آنچه حائز اهمیت است این است تفکری که باید محور وحدت قرار گیرد و صلح را برای مردم‌ به ارمغان بیاورد باید در بین جوانان ایران و جهان اسلام تکثیر شود.

رشیدی در پایان تصریح کرد: این مهم تنها از طریق مجاهدت و جانفشانی اتفاق خواهد افتاد. توجه به وحدت موضوعی است که در مکتب شهید سلیمانی شاهد آن هستیم و می‌بایست با ادامه دادن این راه در تحقق صلح و آرامش در کشور و منطقه نقش مؤثری را ایفا کنیم.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار