استاندار مرکزی:

شاخص‌های موجود دلالت بر شرایط بهتر اقتصادی در سال ۱۴۰۱ دارند

مخلص‌الائمه گفت: تمرکز دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ بر واکسیناسیون عمومی و مقابله همه جانبه با ویروس کرونا است و سال آینده تمرکز دولت بر رشد اقتصادی است و شاخص‌های موجود دلالت بر شرایط بهتر اقتصادی در سال ۱۴۰۱ دارند.
کد خبر: ۵۰۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 30January 2022

شاخص‌های موجود دلالت بر شرایط بهتر اقتصادی در سال ۱۴۰۱ دارندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی در نشست تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: نظام مسئله محوری در مقابل موضوع محوری با هدف شناسایی و اولویت‌بندی مسائل و رفع موانع شکل‌گیری شرایط مطلوب رویکرد مدیریت اجرایی این استان است و همه باید در این مسئله مهم مشارکت گسترده داشته باشند.

مخلص‌الائمه گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ايثارگران استان نیز با توجه به اینکه هم یک نهاد خدمات ‌رسان و هم یک نهاد فرهنگی است و جامعه هدف این نهاد انقلابی افرادی هستند که برای رسیدن به شرایط مطلوب جامعه ایران اسلامی عزیزان خود را تقدیم کردند، در تحقق برنامه مسئله محوری برای رسیدن به شرایط مطلوب وظیفه سنگینی بر عهده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مراجعات متعددی به استانداری و دیگر نهادهای اجرایی استان دارند و مطالبات به حقی نیز دارند که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان وظیفه دارد با همکاری دیگر نهادهای اجرایی نسبت به تحقق خواسته‌های این قشر تلاش کند.

استاندار مرکزی گفت: آحاد مردم به خوبی می‌دانند که دولت سیزدهم در چه شرایطی کنترل امور کشور را از تابستان امسال در دست گرفت اما با کار و تلاش شبانه روزی و همگرایی هر چه بیشتر می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

مخلص‌الائمه افزود: دولت تا سال ۱۴۰۳ باید هر ماه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تحت عنوان اوراق مشارکت که در گذشته به فروش رسیده را تأمین کند که این مهم بار سنگینی بر دوش دولت است اما با الگوهای کاربردی، کار جهادی و مردمی کردن اقتصاد این مشکلات قابل حل است.

وی ادامه داد: تمرکز دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ بر واکسیناسیون عمومی و مقابله همه جانبه با ویروس کرونا است و سال آینده تمرکز دولت بر رشد اقتصادی است و شاخص‌های موجود دلالت بر شرایط بهتر اقتصادی در سال ۱۴۰۱ دارند.

استاندار مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ترسیم یک آینده مطلوب و قدرتمند شکل گرفت و هزینه‌های زیادی نیز متحمل شد اما جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها تا آینده روشن امت اسلام ادامه خواهد داشت.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: برای ترسیم آینده مطلوب و روشن امت اسلام موانعی وجود دارد که همه دلسوزان انقلاب در هر جايگاهي برای رفع این موانع تلاش می‌کنند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها