مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان خبر داد؛

برگزاری هفته قرآن و عترت در ایام عید مبعث پیامبر اسلام (ص)

«رضا ثقتی» با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در ایام عید مبعث پیامبر اسلام (ص) گفت: این هفته با برش هنری برگزار خواهد شد و هنر را در خدمت نشر و ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی به کار گرفتیم.
کد خبر: ۵۰۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 30January 2022

برگزاری هفته قرآن و عترت در ایام عید مبعث پیامبر اسلام (ص)

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «رضا ثقتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز در حاشیه بازدید آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان از تالار مرکزی شهرستان «رشت» و دیدار با کارکنان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه فرهنگ و هنر را مهمترین، اثرگذارترین و ماناترین ابزار برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: باید از این ابزار نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن قدردانی از اهتمام نماینده ولی‌فقیه در استان در برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای فرهنگی عمومی استان، تصریح کرد: طی چند ماه اخیر جلسات شورای فرهنگ عمومی استان بدون وقفه و با اثرگذاری برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی استانی شورای فرهنگ عمومی استان در اسفند ماه افزود: این گردهمایی یک روزه با حضور کلیه اعضای شورا‌های فرهنگ عمومی استان از جمله ائمه جمعه و فرمانداران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

ثقتی با بیان اینکه «سیدمجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور سخنران این گردهمایی خواهد بود، خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمایی شورای فرهنگ عمومی اتفاقات خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر استان رقم خواهد زد.

وی با اشاره به بازگشایی مجدد تالار مرکزی رشت به عنوان نگین انگشتری حوزه فرهنگ و هنر استان و شمال کشور، تاکید کرد: این تالار یک ثروت عظیم فرهنگ و هنری است، زیرا استان گیلان و شهر رشت با کمبود سالن مواجه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اهالی فرهنگ و هنر استان را سرآمد کشور دانست و افزود: به دنبال فعال کردن صد درصدی ظرفیت تالار مرکزی رشت هستیم.

وی با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در ایام عید مبعث پیامبر اسلام (ص) متذکر شد: این هفته با برش هنری برگزار خواهد شد و هنر را در خدمت نشر، ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی به کار گرفتیم.

آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در این بازدید ذخیره آخرت را مقدم بر ذخیره دنیا دانست و اظهار داشت: بسیاری از ما تمام عمر برای ذخیره دنیا تلاش می‌کنیم، اما محبوب‌ترین عمل نزد خداوند ذخیره کردن برای آخرت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان کار برای مردم و تکریم ارباب رجوع را ذخیره آخرت دانست و تصریح کرد: مدیران در ادارات و سازمان‌ها باید زیرمجموعه‌های خود را به خوبی بشناسند و افرادی بگمارند که از چهار ویژگی دست پاک، چشم پاک، دانش مدیریت و آگاهی و تخصص برخوردار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها