قائم‌ مقام کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان از ابتدای سال جاری

خاکسار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۰۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۱ - 31January 2022

ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان از ابتدای سال جاریمصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید قدردان نعمت حضور مردم باشیم چراکه اگر مردم نبودند هیچ اتفاق مثبتی در کشور به وقوع نمی‌پیوست. آنچه ما را پایدار و قوی نگه داشته، اصل حضور مردم است و پیروزی انقلاب اسلامی نیز به برکت همین حضور رقم خورده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دستور امام راحل تشکیل شد، گفت: اگر امروز کمیته امداد افتخار دارد به مردم خدمت رسانی کند از نفس پاک امام راحل است و به همین برکت، جایی از این نظام نیست که در اندیشه خدمت و خدمت‌گذاری نباشد.

 
قائم‌مقام کمیته امداد افزود: خدمت به مردم  از بالاترین کارها است؛ امروز به دلیل شرارت و مزاحمت دشمنان، مشکلاتی در کشور داریم اما به لطف الهی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام، هیچ‌گاه به هدفشان نخواهند رسید.

خاکسار گفت: کمیته امداد عهده‌دار خدمات متعددی از جمله تامین مسکن و ایجاد شغل است و در این راستا برای سال آینده ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی و ساخت ۹۰ هزار مسکن به این نهاد تکلیف شده است.

وی اظهار داشت: برای سال جاری نیز ایجاد ۳۰۰ هزار شغل برنامه‌ریزی شده بود که تا امروز حدود ۲۳۰ هزار شغل راه‌اندازی شده است.

 انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها