دبیر علمی همایش همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و اجرایی خبر داد؛

برگزاری همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و اجرایی و دولت سیزدهم در بیانیه‌ گام دوم انقلاب»

«طلوعیان» گفت: همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و اجرایی و دولت سیزدهم در بیانیه‌ گام دوم انقلاب» در تالار مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 31January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «اکبر طلوعیان» دبیر علمی همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و اجرایی و دولت سیزدهم در بیانیه‌ گام دوم انقلاب امروز در تشریح جزئیات برگزاری این سلسله همایش‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این همایش شانزدهم بهمن امسال در تالار مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش‌ها به ابتکار «مؤسسه‌ مشاوران اندیشه» و با همکاری و مشارکت دفتر نماینده‌ ولی فقیه در استان، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و نهادهای اجرایی و انقلابی ذی‌ربط استان برگزار می‌شود.

طلوعیان تصریح کرد: سلسله همایش‌های «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و اجرایی و دولت سیزدهم در بیانیه‌ گام دوّم انقلاب» بر روی مسأله تعامل مؤثر نخبگان دانشگاهی، دولت انقلابی و عموم مردم برای حل مشکلات جامعه متمرکز است.

دبیر علمی همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و اجرایی و دولت سیزدهم در بیانیه‌ گام دوم انقلاب افزود: همایش‌ها در سه مرحله از بهمن امسال تا بهمن سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد که در مرحله‌ اوّل مدیران ارشد استان، مرحله‌ دوّم صاحب‌نظران، اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان و در مرحله‌ سوّم عموم مردم حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: بر اساس فراخوان انجام شده تاکنون مقالات کثیری در محورهای مختلف همایش شامل فرصت‌ها و چالش‌های استان و نحوه‌ همیاری آحاد جامعه از جمله نخبگان، عموم مردم و نهادهای انقلابی با دولت سیزدهم برای عملیاتی نمودن و تحقق اهداف بیانیه‌ ابلاغی مقام معظم رهبری موسوم به "گام دوّم انقلاب" توسط دبیرخانه‌ همایش دریافت شده است.

طلوعیان خاطرنشان کرد: چهره‌هایی مثل «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، «سیّدمحمد علی آل‌هاشم» امام جمعه‌ تبریز و «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان‌ شرقی از جمله سخنرانان مرحله‌ اوّل این همایش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها