نماینده مردم در مجلس:

حل اختلافات در جهان اسلام شریان‌های حیاتی استکبار را مسدود می‌کند

حمزه گفت: اگر ما بتوانیم اختلافات جهان اسلام را حل کنیم بی‌شک به نفع امت اسلامی خواهد بود و این کار شریان‌های حیاتی استکبار را مسدود می‌کند.
کد خبر: ۵۰۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 31January 2022

حل اختلافات در جهان اسلام شریان‌های حیاتی استکبار را مسدود می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قدرت اله حمزه شلمزاری» نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز قریب‌الوقوع دور جدید مذاکرات ایران و عربستان، اظهار داشت: حل اختلافات میان کشور‌های اسلامی و قدرت گرفتن آن‌ها رژیم صهیونیستی را تضعیف می‌کند و شاید کشور‌های اسلامی و همسایگان خطر رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای امت مسلمان آنگونه که باید درک نکرده‌اند.

وی افزود: ایران هراسی یکی از روش‌های استکبار برای اختلاف‌افکنی در منطقه است و باید کشور‌های منطقه بدانند امنیت دائمی در خاورمیانه بدون نقش‌آفرینی ایران و با حضور بیگانگان امکان‌پذیر نیست و لذا اینگونه جلسات صرف نظر از نتیجه آن به نفع منطقه خواهد بود.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق گفت:نتیجه مذاکرات آتی بغداد قابل پیش‌بینی نیست و آن هم به دلیل وابستگی سران کشور‌ها به غرب است، اما در مجموع این دست مذاکرات به افکار عمومی و کشور‌های منطقه و مسلمان نشان می‌دهد ما دست دوستی، محبت و برادری به سمت همه دراز کرده‌ایم و آماده تفاهم با همه هستیم براین اساس معتقدیم این نشست‌ها باید انجام شود.

نماینده مردم کوهرنگ، فارسان، اردل و کیار در مجلس تصریح کرد: آشفتگی و مشکلات امروز در جهان اسلام نتیجه همراهی برخی کشور‌ها با استکبار و آمریکا است و اگر این موضوع قطع شود و برخی اختلافات از بین برود شریان‌های حیاتی آن‌ها مسدود می‌شود و اگر ما بتوانیم اختلافات جهان اسلام را حل کنیم بی‌شک به نفع امت اسلام خواهد بود و منافع آمریکا و صهیونیست‌ها را به خطر خواهد انداخت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها