فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۲۵۰۰ برنامه در استان زنجان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

«سردار کرمی» گفت: به مناسبت فجر ۴۳ و سالگرد انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در استان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 31January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب با ایستادگی مردم در مقابل دشمنان حاصل شده است، عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی به لحاظ سیاسی قدرت تصمیم‌گیری نداشتیم که نمونه آن کاپیتولاسیون و جنایات بی‌شمار به لحاظ اقتصادی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که به رهبری امام راحل تشکیل شد، افزود: در آن بازه زمانی امام راحل در مقابل زورگویی آمریکا ایستادگی کردند.

سردار کرمی با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی اضافه کرد: در این دوران همه ابرقدرت‌های شرق و غرب پشت رژیم بعثی بودند، یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران یکی از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران بود، اضافه کرد: این در حالی بود که دشمن از نقش رهبری امام (ره) و مردم عاشورایی ایران بی‌خبر بود.

وی با بیان اینکه اگر بسیج عمومی که حضرت امام (ره) نبود، ما در جنگ محکوم به شکست بودیم، خاطرنشان کرد: با بسیج عمومی همه مردم وارد صحنه دفاع مقدس شد و درس فراموش نشدنی به دشمنان دادند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رزمندگان زنجانی در دوران 8 سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلفی همچون لشکر 31 عاشورا ، بدر و... شرکت داشتند، اضافه کرد: با گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی یاد و نام شهدا پیوسته جاری و ماندگار است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجانادامه داد: شهدای انقلاب در تاریخ انقلاب ماندگار هستند و هرگز نام و یاد آنها فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت فجر ۴۳ و سالگرد انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در استان اجرایی خواهد شد، خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۳۷ روستا در اواخر دهه فجر با ۴ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح ۵۰۰ کارگاه خرد و خانگی با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار، کلنگ‌زنی و آبرسانی به ۵۷ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان و ... از جمله این افتتاحات است.

سردار کرمی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه، گلباران مزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار