تولید مستند داستانی «گمشدگان در زیر خاک» در کهگیلویه و بویراحمد

مستند داستانی «گمشدگان در زیر خاک»، روایت سال‌های چشم‌انتظاری مادران شهدای جاویدالاثر استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ - 31January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مستند داستانی «گمشدگان در زیر خاک»، روایت سال‌های چشم‌انتظاری مادران شهدای جاویدالاثر استان کهگیلویه و بویراحمد به تهیه‌کنندگی «فرهاد درستی» و کارگردانی «سیدمحمد علوی» تولید می‌شود.

«فرهاد درستی» تهیه‌کننده این مستند داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: مستند داستانی «گمشدگان در زیر خاک»، تمام لحظات انتظار و فراق مادران شهدای جاویدالاثر استان کهگیلویه و بویراحمد را به تصویر می‌کشد.

تهیه‌کننده مستند داستانی «گمشدگان در زیر خاک» افزود: این اثر داستانی، روایت سال‌های چشم‌انتظاری مادرانی است که هر روز به شوق خبری از فرزندشان صبح را آغاز کرده و به انتظار می‌نشینند تا عزیز سفرکرده‌شان بازگردد.

درستی عنوان کرد: این اسوه‌های صبر، چشمانشان منتظر و قلبشان در تپش دیدار است و در غم بی‌خبری از عزیزشان بغضی در گلو دارند که هر بار خبر آمدن شهید گمنامی را می‌شنوند، می‌شکند و با خود می‌گویند شاید این شهید گمنام فرزند ما باشد، اما باز هم یک انتظار پشت تمام انتظارهایشان باقی می‌ماند.

وی گفت: در این اثر داستانی، حس و حال مادران شهدای جاویدالاثر استان کهگیلویه و بویراحمد از هنگامی که خبر مفقود شدن فرزندانشان را شنیدند و در تمام طول سال‌هایی که یک قبر خالی همدم اشک‌ها و ساعات چشم‌انتظاری آنها بوده است، به تصویر کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار