رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حمایت خیرین خارجی از ۴۰ هزار فرزند یتیم/ ایجاد سامانه دسترسی برخط به خیران در راستای شفاف‌سازی

بختیاری گفت: هم‌اکنون ۴۰ هزار فرزند یتیم تحت حمایت نیکوکاران خارج کشور هستند که میزان کمک‌های آنان به ایتام، تا پایان سال به ۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.
کد خبر: ۵۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۲ - 01February 2022

حمایت خیرین خارجی از ۴۰ هزار فرزند یتیم/ ایجاد سامانه دسترسی برخط به خیران در راستای شفاف‌سازی«سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه  تشکیل کمیته امداد با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تبلور فرهنگ خیر و احسان است، اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم در نشر فرهنگ غنی اسلامی، امدادرسانی به محرومان و نیازمندان است.

وی با اشاره به همکاری موفق کمیته امداد با خیریه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای گفت: تبادل تجربیات به ویژه در حوزه کارآموزی و حرفه‌آموزی، می‌تواند مبنای توسعه همکاری میان کمیته امداد، خیریه‌های بین‌المللی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل با خیران خارج از کشور افزود: هم‌اکنون ۴۰ هزار فرزند یتیم تحت حمایت نیکوکاران خارج کشور هستند که میزان کمک‌های آنان به ایتام، تا پایان سال به ۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.

بختیاری خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی و ارائه آمار مستند در خصوص عملکرد کمیته امداد به افزایش اعتماد عمومی خیران در داخل و خارج از کشور منجر می‌شود و در همین راستا، تا پایان سال دسترسی برخط به سامانه‌های عملکردی کمیته امداد در بخش‌های مختلف، برای نهادهای نظارتی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار