حجت‌الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قاتلان سردار سلیمانی از انتقام سخت ملت ایران جان سالم به در نخواهند برد

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در خصوص مجازات قاتلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هر چند ممکن است در کوتاه مدت این قاتلان تمکین نکنند اما در بلندمدت علاوه بر انتقام سخت الهی از انتقام سخت ملت ایران جان سالم به در نخواهند برد.
کد خبر: ۵۰۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 01February 2022

قاتلان سردار سلیمانی از انتقام سخت ملت ایران جان سالم به در نخواهد بردحجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در خصوص پیگیری پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پرونده سردار سلیمانی پرونده‌ای واضح است، چون قاتل ایشان به‌طور شفاف در همه رسانه‌ها اعلام کرده که من فرمان کشتن ایشان را داده‌ام.

وی ادامه داد: خود این اظهارات بیانگر عظمت شخصیت سردار دل‌ها است که رأس شرارت یعنی ترامپ مستقیماً خودش فرمان شلیک را صادر می‌کند چرا که اول دشمن خود را در منطقه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌بیند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به این‌که در ارتباط با پرونده ترور شهید سلیمانی پیگیری‌هایی از سوی دولت عراق انجام شده، عنوان کرد: در این پیگیری‌ها مقصران، عوامل اجرایی و معاونین و شرکای این جرم بزرگ شناسایی شده‌اند. از سوی دیگر اقداماتی هم در این خصوص در عرصه بین‌الملل از سوی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است ولی ما می‌دانیم که عمدتاً این نهاد‌های بین‌المللی تحت یوغ استکبار و ایالات متحده هستند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: با وجود این جمهوری اسلامی ایران از پیگیری این پرونده در مجامع بین‌المللی دست برنخواهد داشت چون این یکی از مطالبات همیشگی ما است که قاتل و قاتلان سردار دل‌ها به مجازاتشان برسند.

وی در پایان گفت: هر چند ممکن است در کوتاه مدت این قاتلان تمکین نکنند اما در بلندمدت علاوه بر انتقام سخت الهی از انتقام سخت ملت ایران جان سالم به در نخواهند برد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها