مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

استفاده از تجارب مدیریتی دفاع مقدس، گره‌گشای مشکلات امروز است

امیر سرتیپ دوم ستاد «گرامی» گفت: مدیران امروز جامعه می‌توانند با بهره‌گیری از تجارب و گنجینه مدیریتی دوران دفاع مقدس، بسیاری از مشکلات امروز را حل و فصل کنند.
کد خبر: ۵۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 01February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمیدرضا گرامی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از اساتید درس دوران دفاع مقدس قزوین که با حضور اساتید درس دفاع مقدس، مسئولین و فرماندهان نظامی استان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات امروز جامعه با بررسی و تجزیه و تحلیل عرصه های مدیریتی دوران هشت سال جنگ تحمیلی حل شدنی است و مدیران بایستی با استفاده از تجارب و اندوخته های گرانبهای دوران دفاع مقدس بر محدودیت ها و تنگناهای پیش رو فائق آیند.

وی ادامه داد: تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس نباید برای رفع تکلیف باشد بلکه باید دانشجویان و نسل جدید امروز جامعه از تجارب رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس آشنایی کامل یابند تا این دوره طلایی برای نسل های آینده انقلاب نیز قابل فهم و پرافتخار باشد.

در ادامه این نشست، هر یک از اساتید در خصوص مشکلات و اقدامات مهم و کارگشا در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این درس در دانشگاه‌ها به بیان تجربیات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان مراسم از اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان قزوین تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار