استاندار کرمان:

سردار سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است

«زینی‌وند» گفت: سردار سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و یک نمونه از عظمت جمهوری اسلامی و انقلاب است.
کد خبر: ۵۰۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 01February 2022

شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی زینی‌وند» استاندار کرمان امروز در ویژه برنامه 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» و تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در آستانه ورود به دهه فجر انقلاب اسلامی یاد و خاطره تمام شهدا، شهدای انقلاب و مدافع حرم و شهدای سلامت را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح آنها درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه در این ایام پروژه‌های زیادی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد که باعث توسعه اقتصادی استان می‌شود گفت: حدود 500 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 5 میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود 14 هزار نفر در این ایام در کرمان افتتاح می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت امروز کشور نسل بعد از انقلاب هستند و به‌همین دلیل باید دستاوردهای انقلاب برای آنها تبیین شود افزود: نسل بعد از انقلاب به شدت تحت تاثیر اتاق‌های فکر مخالف هویت ایرانی اسلامی است و امروز وظیفه و رسالت همه ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمل به منویات ولی‌فقیه جامعه است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شهید راه استقلال و آزادی در جهان است ادامه داد: ایرانی اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و امروز با اقتدار این شعار را به منصه ظهور رساندیم.

زینی‌وند با اشاره به اینکه شهید سلیمانی شهید راه گفتمان اصیل اسلامی است گفت: رهبر معظم انقلاب، اتحاد در جوامع اسلامی را بارها تاکید کردند و جزو بزرگانی هستند که بیشترین سخنان را در مورد وحدت امت اسلام دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل، مقام معظم رهبری و اعتقادات مردم اجازه ندادند که نظام و انقلاب ما از خط اسلام خارج شوند افزود: در نظامات سیاسی دنیا اکثر کشورها به‌صورت فدرالیستی اداره می‌شوند اما در حوزه جنگ و نظامی اصلاً مردم را وارد نمی‌کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه افتخار نظام اسلامی است که حتی در حوزه نظامی نیز جنگ توسط مردم اداره می‌شود و لشکر 41 ثارالله کرمان بیانگر این موضوع است یادآور شد: مردمی‌ترین جنگ دنیا دست جمهوری اسلامی بود و بعد از جنگ تحمیلی نیز تمام ساختارها مردمی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی اگر نبود و نظام استراتژیکی او نبود امروز جغرافیای اسلام دچار مشکل شده بود تصریح کرد: حضور سردار سلیمانی در منطقه به دعوت دولت‌ها بوده است و یک پرونده حقوقی در جوامع بین‌المللی وجود ندارد که ایران خودش در کشور ما وارد شده است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه در سیل اخیر در استان کرمان دیدیم که چگونه نهادهای مردمی به کمک سیل زدگان آمدند و اصلاً دیده نشدند گفت: اگر گروه‌های جهادی و بسیج مردمی نبود در کمک به سیل زدگان دچار مشکل بودیم و این عظمت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در اقتصاد هم اگر مردمی عمل کنیم قطعاً بازدارنده است و بسیاری از چالش‌ها برطرف خواهد شد افزود: رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را به‌خوبی تبیین کردند و ما باید پیروی کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: همین که شهید سلیمانی از یک روستای عشایری به بالاترین درجه نظامی می‌رسد و در این نظام اسلامی وارد می‌شود نشان از مردمی بودن نظام اسلامی است؛ فردی عشایرزاده که امروز دنیا به او افتخار می‌کند و رهبر معظم انقلاب این شهید را دارای مکتب عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد گفت: هر کسی در هر سطح و از هر قشری می‌تواند جایگاه خود را در مکتب شهید سلیمانی پیدا کرده و در این مکتب مسیر زندگی خود را پیدا کند تا سعادتمند شود.

زینی‌وند با بیان اینکه شهید سلیمانی یک نمونه از عظمت جمهوری اسلامی و انقلاب بود و این فرصت در اختیار همه است اگر بخواهند از این فرصت استفاده کنند افزود: دهه فجر باید به یک فرصت فراگیر برای تبیین داشته‌های جمهوری اسلامی و معرفی آنها به نسل جوان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار