مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

هنرمندان، پرچم جهاد تبیین را برافراشته کنند

حجت‌الاسلام «اسکندری» گفت: بنده به‌عنوان سربازی کوچک، از قشر هنرمند جامعه که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، درخواست می‌کنم پرچم جهاد تبیین را که برافراشته شدن آن مطالبه امام خامنه‌ای است، برافراشته‌تر کند.
کد خبر: ۵۰۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ - 01February 2022

هنرمندان، پرچم جهاد تبیین را برافراشته کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «حمید اسکندری» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج امروز در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی و مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین برد صحبت‌های ممبری‌ها ممکن است حداکثر دو هزار نفر باشد اما با رصد فضای مجازی، ملموس است که تولیدات هنری که بعضاً هم اثرات فاخری هستند، توسط میلیون‌ها نفر بازدید می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اثری که یک تولید هنری چند ثانیه‌ای می‌تواند داشته باشد، شاید صدها کتاب و صدها ممبری نداشته باشند. رهبر معظم انقلاب اسلامی از هنرمندان متعهد و متخصص مطالبه کردند که محتوای اسلام و انقلاب که شهدای ما در راستای حفظ آن‌ها پرپر شدند را به‌صورت هنرمندانه به مخاطبان انتقال دهند؛ به‌شخصه معتقد هستم که اگر محتوای کتاب‌ها و منابع به همین صورت به مخاطبان امروز انتقال داده شود، تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج با تأکید بر اینکه نباید حلقه مفقوده‌ای باشیم که مفاهیم دین، انقلاب و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال ندهیم، متذکر شد: اگر این مفاهیم را به نسل‌های بعدی منتقل نکنیم، بی‌شک در قبال خون شهدا و امام خمینی (ره) پاسخی نخواهیم داشت؛ امروز هر کم‌کاری، سستی و تزلزلی که داشته باشیم، باید بتوانیم نسبت به آن پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه امروز نباید دست روی دست بگذاریم تا غول چند سر و اختاپوسی که در فضای مجازی به جان جوانان ما افتاده، به اهداف شوم خود برسد، مطرح کرد: با توجه به اینکه شاید در سراسر دنیا، 20 میلیون فارسی‌زبان نداشته باشیم، جای بسی تعجب است که چرا باید حداقل 80 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان داشته باشیم که تولیدات آن‌ها در هر دقیقه میلیون‌ها تومان هزینه دارد.

وی اذعان داشت: بی‌شک دشمنان به ضریب نفوذ این بخش از محتوا و ابزار پی برده‌اند که امروز همه تمرکز خود را بر تولید محتوا و منحرف کردن جوانان ما گذاشته‌اند زیرا در جنگ سرد و سخت، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دلیرمردان این مرزوبوم با چنگ و دندان از این کشور و اهداف آن حمایت می‌کنند و دشمن را ناکام می‌گذارند اما این موریانه‌ای که به ذهن، روح و فکر جوانان زده، نگران‌کننده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج با اشاره به اینکه این اتفاق، تبعات جبران‌ناپذیری دارد، افزود: با توجه به اینکه امروز مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقشار مختلف جامعه، ورود به عرصه جهاد تبیین است، بنده به‌عنوان کوچک‌ترین سرباز این راه از قشر هنرمند جامعه که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، درخواست می‌کنم پرچم جهاد تبیین را که برافراشته شدن آن مطالبه امام خامنه‌ای است، برافراشته‌تر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار