مسؤول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان؛

نقش روحانیون بر پیروزی انقلاب اسلامی موثر بود

«محمدی» گفت: نقش روحانیون در روشنگری دوران انقلاب اسلامی بسیار موثر بوده است.
کد خبر: ۵۰۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰ - 05February 2022

حجت‌الاسلام «سید حسین محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یکی از وقایعی است که نقش روحانیت در آن دیده می‌شود.

مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس زنجان بیان کرد: علمای حوزه علمیه در کنار امام خمینی (ره) جزو مبارزان و فعالان انقلاب اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه از مبانی نظری انقلاب اسلامی است. تلاش علما برای مبارزه با استبداد سابقه بیش از 150 ساله در کشور دارد و انقلاب اسلامی نتیجه آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل است. شناخت انقلاب بدون شناخت روحانیت و علما میسر نیست، روحانیت در دهه‌های گذشته با تحمل سختی و مشقت اسلام را از دستبرد ظالمان نجات دادند.

مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس زنجان گفت: بیانات امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی حوزه علمیه و روحانیت مایه حیات اسلام است و برای انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشتند. بعد از انقلاب نیز در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش روحانیون بسیار روشن و فعال بوده است. دشمن شناخت درستی از این قشر پیدا کرده و تلاش می‌کند تا در نهایت بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کرده و نقش روحانیون را در جامعه کمرنگ کنند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار