رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

انقلاب اسلامی، ادامه نهضت حسینی است

«انصاری» گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ثمره سال‌ها اعتقاد به پیروزی خون بر شمشیر و ادامه نهضت حسینی است.
کد خبر: ۵۰۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷ - 06February 2022

انقلاب اسلامی، ادامه نهضت حسینی است«جواد انصاری» رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی از زمان شکل‌گیری قیام امام حسین (ع) عشق و ارادت خود را به این سیدالشهدا (ع) نشان دادند و ثابت کردند ملت امام حسین (ع) هستند.

انصاری افزود: در انقلاب اسلامی ایران، رهبری وحدت آفرین و مدیریت الهی و مکتبی امام راحل توانست مردم زیر ستم و ظلم طاغوت را به پیروزی برساند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نصیب آنها کند.

رییس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ثمره سال‌ها اعتقاد به پیروزی خون بر شمشیر و ادامه نهضت حسینی است و همه آحاد ملت باید قدردان و شکرگزار این نعمت خداوند باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: خدمت بی‌منت و موثر در جهت رفاه و آسایش و آرامش ملت ایران وظیفه تمام خادمان ملت است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، در راه اعتلا و درخشش این انقلاب و رضایت شهدا و امام شهدا و خداوند متعال، لازم و ضروری است.

وی در پایان عنوان کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری اردبیل با تمام توان در خدمت مردم انقلابی و همیشه در صحنه اردبیل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار