فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: به مرحله سیادت هوایی رسیده‌ایم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است.
کد خبر: ۵۰۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 02February 2022

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: به مرحله سیادت هوایی رسیده‌ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز طی بازدیدی که به‌صورت سرزده از مواضع پدافندی مستقر در جزایر سیری، تنب بزرگ و بوموسی انجام شد، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مواضع پدافندی، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته حرکت‌های عظیم و دستاورد‌های بسیاری داشته است که تبیین این دستاورد‌های ارزنده و ارزشمند برای نسل جوان به‌ویژه کارکنان وظیفه، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح و ولایی کنونی با دوران پیش از انقلاب که نیرو‌های نظامی کاملاً مطیع و فرمانبر بیگانگان و مستشاران بودند، متفاوت است، افزود: توانمندی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه نیروی پدافند هوایی به برکت حضور همیشه در صحنه‌ی مردم، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات مدبرانه و فرزانه‌ی رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دوران ستم‌شاهی یک خانواده صرفاً برای مملکت تعیین و تکلیف می‌کرد، ولی امروز مردم کاملاً در تعیین سرنوشت خود و مملکتشان دخیل هستند، گفت: امروز هموطنان عزیزمان با حضوری فعال و با بصیرت در انتخابات شوراها، نمایندگان مجلس، رئیس جمهوری، مجلس خبرگان و... می‌توانند منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز جایگاه این نیرو در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت شریف ایران اسلامی از «صیانت هوایی» به «سیادت هوایی» رسیده است به‌طوری که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار