فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد؛

حمایت از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در تولید تجهیزات دفاعی

امیر «صباحی‌فرد» با بیان اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به هر حوزه‌ای از قبیل دفاعی، صنعتی، پزشکی و تجاری نویدبخش ورود نوآوری به آن حوزه‌ها است، گفت: در تولید تجهیزات دفاعی، فناورانه و راهبردی از توانمندی دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۵۰۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 12February 2022

حمایت از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در تولید تجهیزات دفاعی، فناورانه و راهبردی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز در ارتباط وبیناری با فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پدافند هوایی ارتش به برکت انقلاب اسلامی پیش قدم در عرصه دانش‌بنیان است و قطعا این رویکرد مثبت و ارزنده منشا خیر و پیشرفت خواهد شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: ما می‌توانیم، عنوان کرد: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر خودباوری، دور اندیشی و اعتماد به نیروی انسانی متخصص و فنی در مرتبه و جایگاه ما توانستیم قرار گرفته است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه سازمان جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و همچنین مراکز آموزش و دانشگاهی این نیرو ارتباط بسیار نزدیک، سازنده و اثرگذاری با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور، وزارت دفاع و نیز مجموعه نیرو‌های مسلح در راستای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، طراحی و ساخت ملزومات پیشرفته دفاعی و نظامی دارند، خاطرنشان کرد: تجارب پیشکسوتان نظامی، علمی و صنعتی در کنار پویایی و انگیزه نسل جوان، همزمان با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان، فرصت‌هایی را برای مطرح شدن ایران عزیز در عرصه بین المللی رقم زد که اکنون به این داشته‌ها افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به هر حوزه‌ای از قبیل دفاعی، صنعتی، پزشکی و تجاری نویدبخش ورود نوآوری به آن حوزه‌ها است، گفت: در تولید تجهیزات دفاعی، فناورانه و راهبردی از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خطاب به فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، تاکید کرد: اقتدار، صلابت و منزلت یک نیروی نظامی در سایه پیشرفت و شتاب علمی ممکن خواهد شد چراکه لحظه‌ای توقف به منزله برتری یافتن دشمن است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار