فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ارتقاء آمادگی رزمی نیرو‌های پدافندی/ با هر تهدیدی قاطعانه برخورد می‌کنیم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی تحریم‌ها را کم‌اثر کرده است، گفت: آمادگی رزمی نیرو‌های پدافندی شبانه‌روز در حال تقویت است.
کد خبر: ۵۱۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ - 09March 2022

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، روز گذشته (سه‌شنبه) در بازدید از گروه پدافند هوایی اهواز در جمع فرماندهان این گروه پدافندی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ماحصل تکیه بر تخصص و توانمندی‌های داخلی موجب بالندگی، رشد و تعالی نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامی زمینه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق در نیروی پدافند هوایی امری اجتناب‌ناپذیر است، گفت: پیشرفت علمی در سایه بصیرت و هوشیاری ضمن کم‌اثر کردن تحریم‌ها، پدافند هوایی را در جایگاه برتر و والایی قرار داده که مایه غرور و مباهات همگان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با اشاره به اقدامات سازنده و اثرگذار کارکنان فنی و متعهد این نیرو در ارتقای توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات عملیاتی پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی و آمادگی رزمی نیرو‌های پدافندی شبانه‌روز در حال تقویت و ارتقاست.

امیر صباحی‌فرد تأکید کرد: نیروی پدافند هوایی در برابر هرگونه تهدید احتمالی برخوردی قاطع و جدی دارد و در این زمینه هیچ‌گونه درنگی نمی‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار