مروری بر وصیت‌نامه شهید «سرب‌مهرى»

شهید محمد سرب مهرى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «لحظه عشق فرارسیده است، اگر دین خدا با کشته شدن من برپا می‌ماند اى گلوله‌ها بیائید با پیکر من آشنا شوید.»
کد خبر: ۵۰۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ - 02February 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «سرب‌مهرى»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد سرب مهرى

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام خمینى و امت قهرمان ایران زمین درود بر شهیدانى که به ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر خود پاسخ گفته‌اند.

اگر در آن زمان ما نبودیم که لبیک بگوییم حال موقع آن رسیده است، اى حسین ما سربازان تو هستیم اگر در آن زمان کربلا بود جولانگاه تو در این زمان تمام جنوب و غرب کشور اسلامى با خون سربازانت رنگین شده و ما در انتظار این لحظه بودیم که این جان را فداى اسلام کنیم، لحظه عشق فرارسیده اگر دین خدا با کشته شدن من برپا می‌ماند اى گلوله‌ها بیائید با پیکر من آشنا شوید...

پیام من به مردم! اگر مى خواهید براى خدا و خلق خدا کار کنید انسان‌هاى محروم در این مرز‌ها هستند که آواره شده‌اند و زندگى خود را از دست داده‌اند بیایید براى رضاى خدا و خلق آواره در اینجا خدمت کنید.

پیام من براى تو همسرم، می‌خواهم براى رضاى خدا مانند قهرمانى نمونه برای زنان دنیا کودکانمان را فقط در راه خدا تعلیم دهید، چون خدمت شما در منزل اگر در راه خدا باشد براى فرزندان و تربیت آن‌ها مانند این است که روبروی دشمن می‌جنگید، در هر کجا که باشید خداوند اجر شهید به شما خواهد داد؛ و تو اى پسرم می‌خواهم درس بخوانى تا سرباز باسوادى باشى براى امام زمان (عج) و سلاح مرا بردارى و راه مرا ادامه دهى؛ و تو اى دخترم! تو با حجابت می‌توانى ادامه‌دهنده راه پدرت باشى و دشمن اسلام و مسلمین را با وقارت زبون سازى، من در تولد هر دوی شما در جنگ بودم و با باطل جنگیدم مى خواهم راه مرا ادامه دهید همیشه به دستور قرآن زندگى کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار