شهید «نادر ذوالفی»:

کنار یاران حسین زمان بودن افتخار است

شهید نادر ذوالفی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مادر و پدر عزیزم! اینک که افتخار یافتم تا در کنار یاران حسین زمان، این سربازان امام زمان (عجل‌الله)، جان خود را نثار کنم از هردو شما طلب حلالیت می‌نمایم. باشد که با این لطف و فوز عظیم مورد عفو و لطف الهى قرار گیرم.»
کد خبر: ۵۰۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 01February 2022

کنار یاران حسین زمان بودن افتخار است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «نادر ذوالفی» فرزند «حسین» سی‌ام شهریور ۱۳۴۸ در تهران دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ یازدهم بهمن ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.  

 وصیت‌نامه شهید نادر ذوالفی

«بسمه تعالی

گناهانم لباس خوارى بر تنم کرده و دورى از تو باعث درماندگى شده است. به خودت سوگند که جز تو برای گناهان خویش بخشنده‌ای نمی‌یابم و شکستگی خویش را جز تو پیوندی نمی‌بینم.

من اینک با بال‌های تواضع به بارگاه تو باز گشته‌ام و پیشانى خشوع و خوارى خویش بر درگاه قدرتت نهاده‌ام. اگر از درِ رحمتت مرا برانی به کدامین در پناهنده شوم و اگر از قله رأفت فرو افکنیم به کدامین دامنه بگریزم که صد افسوس از خجلت و رسواییم.

با عرض سلام و درود به پیشگاه ولى عصر (عج‌الله)، درود و سلام به امام امت و امت شهیدپرور و درود بر بر ارواح پاک شهیدان راه حق و عدالت.

مادر و پدر عزیزم! اینک که افتخار یافتم تا در کنار یاران حسین زمان، این سربازان امام زمان (عجل‌الله)، جان خود را نثار کنم از هردو شما طلب حلالیت می‌نمایم. باشد که با این لطف و فوز عظیم مورد عفو و لطف الهى قرار گیرم.

من راهم را پیدا کردم و شما هم برایم ناراحت نشوید، مگر ما از على اکبرِ حسین (ع) بالاتریم؟ جانم براى آن‌ها رفت و بدانید که راه حق همین است.

مادر عزیزم! نکند خداى ناکرده تحمل این مصیبت را نداشته باشى.

از همه التماس دعا دارم.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدى، خمینى را نگهدار

۱۳۶۵/۱۱/۱۴، نادر ذوالفی»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار