ضربات «عصای موسی» به رژیم صهیونیستی

گروه هکری عصای موسی تاکنون بار‌ها مراکز حساس امنیتی و دفاعی رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داده است.
کد خبر: ۵۰۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 02February 2022

ضربات «عصای موسی» به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، گروه هکری «عصای موسی» تاکنون موفق شده تا صنایع مختلف رژیم صهیونیستی فعال در زمینه‌های مختلف مانند مالی، مسافرتی، انرژی، تولید و آب و برق را هدف قرار دهد.

به گزارش «جروزالم پست و یدیعوت احرونوت»، گروه «Cybereason Nocturnus» در پی بررسی اخیر خود در مورد گروه هکری «عصای موسی»، اعلام کرد که انگیزه این گروه آسیب زدن به شرکت‌ها و صنایع رژیم صهیونیستی از طریق افشای اطلاعات حساس است.

گروه «Cybereason Nocturnus» همچنین می‎گوید که «عصای موسی» از یک «تروجان» دسترسی از راه دور با نام «StrifeWater» در مرکز خود بهره می‌برد که می‌تواند مسیر دسترسی را مخفی کند.

این «تروجان» قابلیت‌های دیگری مانند اجرای فرمان و تصویربرداری از صفحه و توانایی دانلود افزونه‌های اضافی را دارد.

مقام‌های فعلی و سابق اداره داخلی سایبری رژیم صهیونیستی (INCD)، شین بت (آژانس امنیت رژیم صهیونیستی) و واحد ۸۲۰۰ ارتش این رژیم بر این باورند که نوآوری اصلی گروه هکری «عصای موسی»، در تکنیک‌های مورد استفاده برای کشف بخش‌هایی از محیط دیجیتال رژیم صهیونیستی است که از وضعیت دفاعی ضعیفی برخوردارند.
در همین حال رسانه صهیونیستی «کالکالیست»، در گزارشی می‎گوید که گروه هکری «عصای موسی»، داده‌های شرکت نظامی صهیونیستی «رافائل» را هک کرده است.

این گزارش درباره اینکه آیا اطلاعات هک شده، اطلاعات حساسی در مورد سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین و دیگر سیستم‌های تسلیحاتی یا اطلاعات طبقه بندی نشده بوده یا خیر، جزئیاتی ارائه نکرد.

شرکت «رافائل» نیز ادعا کرده که حمله مذکور حادثه‌ای جداگانه بوده و اطلاعات طبقه بندی نشده در شبکه خارجی شرکت هک شده است.

گروه هکری «عصای موسی»، پیشتر نیز موفق به هک داده‌های صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی شده بود.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار