ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل:

دشمنان انقلاب روی پیروزی را نخواهند دید

امیر «شفیعی» گفت: ما محکم‌تر و باصلابت‌تر خواهیم ایستاد و هیچ‌گاه دشمنان این انقلاب، روی پیروزی را نخواهند دید.
کد خبر: ۵۰۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶ - 04February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل شب گذشته در مراسم میهمانی لاله‌ها، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را یکی از مهم‌ترین اتفاقات قرن اخیر خواند و اظهار داشت: با ورق زدن تاریخ انقلاب اسلامی به یک اصل مهم پی خواهیم برد و آن این است که استکبار جهانی، دشمن قسم‌خورده این انقلاب بوده و برای هر دقیقه ما برنامه دارند و به دنبال این هستند تا مسیر این شکوه و عظمتی که با منویات رهبر معظم انقلاب در انقلاب ایجاد شده و می‌شود را بگیرند که این خیال خامی بیش نیست.

وی افزود: نخستین فتنه‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و پیگیری کردند، درگیری‌های داخلی بود که با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شدند. سپس برای جبران ضررهایی که متحمل شده بودند، جنگ هشت ساله ای را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کردند که پر واضح است که نتیجه‌ای به جز شکست برای استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش بعثی نداشت.

امیر شفیعی ادامه داد: حقوق بشر حربه بعدی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی بود. پرسش اینجاست که استکباری که حقوق بشر را در رنگ پوست انسان‌ها تعریف کرده است، چگونه می‌تواند فصل الخطاب باشد.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل با اشاره به نقشه بعدی آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ترور دستاویز بعدی دشمنان اسلام و انقلاب پس از شکست‌های متعدد بود. آن‌ها شهید بزرگوار، سپهبد «صیاد شیرازی» را ترور کردند تا تلاش‌های وی در زمینه نشر معارف جنگ را بی اثر کنند در صورتی که نتیجه این کار تشکیل تیم‌های متعدد معارف جنگ بود.

امیر شفیعی ادامه داد: دشمن به جنگ‌های نیابتی روی آورد که نتیجه آن تشکیل جبهه شکوهمند مقاومت در منطقه به فرماندهی سردار دل‌ها بود. چه حاصل دشمن شد جز این که پس از شش سال کلیه فعالیت‌ها و اقدامات استکبار جهانی توسط جبهه مقاومت به زباله‌دان تاریخ انداخته شد و نتیجه‌ای جز شکست برایشان در پی نداشت.

وی با اشاره به اشتباه بزرگ و تاریخی استکبار جهانی در ترور شهید سلیمانی، افزود: دشمن زمانی متوجه اشتباه تاکتیکی خود در ترور سردار دل‌ها شد که کودک هشت ساله و پیرمرد ۹۰ ساله را در پی پیکر مطهر این شهید دید.

امیر شفیعی گفت: امروز اگر در این مکان مقدس و در کنار مزار شهدای بزرگوار این انقلاب گرد هم آمده‌ایم، پیامی برای استکبار جهان دارد و آن پیام این است که استکبار جهانی و دشمنان اسلام باید بدانند که ما محکم، مقاوم و با صلابت ایستاده‌ایم و از عزیزانمان در این راه چنان که نشان داده‌ایم، می‌گذریم و در آینده نیز محکم‌تر و باصلابت‌تر خواهیم ایستاد و هیچ گاه دشمنان این انقلاب، روی پیروزی را نخواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار