رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان:

دهه فجر،دهه امید و خودباوری است

حجت‌الاسلام «برزگر» گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه امید و خودباوری است.
کد خبر: ۵۰۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ - 05February 2022

حجت‌الاسلام «محمد برزگر» رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در  گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام راحل عامل حرکت ملت بزرگ ایران برای رسیدن به قله‌های عزت، شرافت و اقتدار است. امامی که ملت ایران را به یک باور ارزشمند رساند. امام خمینی (ره)  با انقلابش، امت اسلام و ملت بزرگ ما را به انسجام و اتحاد دعوت کرد. امام در دهه فجر، نیروهای مسلح را برای قدرت بخشیدن در کنار یکدیگر قرار داد.

رئیس سازمان بسیج طلاب سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: آنچه امروز بعد از گذشت 42 سال در کشور می بینیم، نشانه هایی از آن باورهایی است که امام به ملت عزیز، جوانان، دانشمندان و نیروهای مسلح آموخت. دهه فجر، دهه دمیدن نور امید در دل ملت های مظلوم و محروم جهان است.

وی با بیان اینکه بعد از 42 سال همچنان امید ملت های مظلوم و محروم دنیا به این حرکت مردم ایران است، خاطرنشان کرد: ملت های دنیا به این باور رسیده اند که اگر دارای یک رهبر مقتدر باشند، اگر متحد و منسجم باشند می توانند برای رسیدن به استقلال حرکتی را آغاز کنند و آن کمالاتی که به دنبال آن هستند به دست بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار