نماینده ولی فقیه در مازندران:

خدمت به جامعه کاری خداپسندانه است

«محمدی لائینی» گفت: خدمت به جامعه و اقشاری که تحت پوشش بهزیستی هستند کاری انسانی و خداپسندانه است.
کد خبر: ۵۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ - 05February 2022

خدمت به جامعه کاری خدا پسندانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار داشت: خدمت به جامعه و اقشاری که تحت پوشش بهزیستی هستند کاری انسانی و خدا پسندانه است.

وی افزود: کار مسئولان و مدیران بهزیستی قبل از اینکه کاری اداری محسوب شود؛ کاری انسانی است و از این جهت باید خدا را شکر کنید که شما را خدمت‌گزار قشر مستضعف جامعه کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قشری که امروز دارای مشکلاتی بوده و نیازمند هستند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند و خدمت‌گزار آن‌ها باشید.

محمدی لائینی تصریح کرد: مهمترین اصل برای مدیران و مسئولان بهزیستی دغدغه داشتن برای رفع مشکلات افراد مستضعف در سطح جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم همانند گذشته باید با نگاه جدی و آرمانی به این قشر نگاه کنید چراکه خداوند به خدمت کردن انسان‌ها نگاه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: حجم خدمت مهم نیست آن خدمتی که انجام می‌شود مورد توجه خدا است؛ نباید بی‌تفاوت بود و باید شما فرا اداری عمل کنید و ساعت برای شما مهم نباشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: عمل شما باید به گونه‌ای باشد تا موانع و مشکلات کم و از دوش این قشر باری برداشته شود باید راه‌های عملی پیشگیری و به وجود آمدن عدم توان انجام کار را انجام دهید.

وی بیان کرد: برای کمک به قشر ضعیف جامعه باید مبارزه با علت کرد نه معلول؛ باید کاری کرد تا تولید معلول و عقب ماندگی ذهنی و بیماری‌های ژنتیکی در جامعه نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: نظام اقتصادی ما باید دستخوش تغییرات شود باید فاصله‌های طبقاتی برداشته شود و برای این امر مبارزه کنیم.

محمدی لائینی تصریح کرد: قانون و مقرارتی که این زمینه ارائه شد محقق شود؛ افراد معلول در ایاب و ذهاب مشکل و سرویس حمل و نقل و ... مشکل دارند باید در سطح جامعه با همکاری ادارات و نهاد‌ها از حق و حقوق این افراد کم نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار