برپایی نمایشگاه عکس فجرآفرینان در موزه مرکزی شهدا

هم‌زمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکسی از ۵۰ شهید انقلاب اسلامی در گالری موزه مرکزی شهدا برپا شده است.
کد خبر: ۵۰۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 07February 2022

برپایی نمایشگاه عکس فجرآفرینان در موزه مرکزی شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه‌های تحولی فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت استفاده از هنر و هنرمندان در عرصه ملی و بین‌المللی را برای انتقال پیام و آرمان‌های شهیدان و ایثارگران هدف‌گذاری کرده است.

نمایشگاه عکس فجر آفرینان که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان در جشن ملی دههٔ فجر برگزار شده؛ حماسه و ایثارگری را با زبان هنر به دیده عموم گذاشته است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۵ موزه، ۱۰ هزار و ۷۲ غرفه نمایش آثار، ۱۰ هزار و ۶۲۲ شهید دارای اثر در موزه‌ها، ۱۱ هزار و ۹۱۲ آثار و اسناد موزه‌ای و ۱۱ هزار و ۶۱۰ اثر هنری دارای میراث و گنجینه‌های ماندگاری است که این اسناد اصل بیانگر هویت ملی و وقایع تاریخ این مرز و بوم هستند.

شایان ذکر است این نمایشگاه توسط اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد و با مشارکت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده است و از ساعت ۳۰/۸ الی ۳۰/۱۴ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار