استاندار همدان:

ارتش، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت

«قاسمی‌فرزاد» گفت: ‌ارتش، چون از جنس مردم بود نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
کد خبر: ۵۰۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ - 07February 2022

بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب را حتمی کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز در مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی رونمایی از کتاب «جان بی قرار» زندگینامه همافر شهید «حسین شاه‌حسینی» اظهار داشت: دوران سیاه و تاریک نظام ستم‌شاهی را باید به دو بخش تقسیم کرد‌ که بخش اول یک رژیم سرخورده شاهزاده‌ای بود که با حمایت انگلیسی‌ها رأس کار آمد و تا جایی که می‌توانست در جهت ظلم و ستم و از بین بردن ریشه‌های فرهنگی تلاش کرد و بخش دوم، پهلوی دوم نیز که تحت تعلیم انگلیسی‌ها بود و با حمایت آمریکایی‌ها به رأس کار آمد تا منافع آن‌ها را تأمین کند.

وی گفت: در زمان رژیم پهلوی دوم، سرمایه‌های کشور برای چپاولگران غارتگران خارجی باز گذاشته شده بود و کشور به‌طور کامل به سمت وابستگی پیش رفته بود و اصلاً به نیرو‌های ایرانی اجازه دخل و تصرف در امور کشور داده نمی‌شد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: ما فراموش نمی‌کنیم در دوران نظام ستم‌شاهی بهترین فرزندان این سرزمین در تبعید بودند و امام در رأس همه این انقلابیون بود ایشان در برابر نظام ستم‌شاهی قیام کردند و به لطف خدا انقلاب پیروز شد.

وی با بیان اینکه نظام شاهنشاهی سرمایه بزرگی برای تربیت نیرو‌های ارتش علی‌الخصوص نیرو‌های هوایی به کار گرفته بود، افزود: ارتش، چون از جنس مردم بود نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و در آن مواقع حساس مقابل مردم ایستادگی نکرد.

استاندار همدان ادامه داد: در نهایت با انسجامی که بین نیرو‌های مسلح ایجاد شد، آن حماسه بزرگ بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) رقم خورد و پیروزی انقلاب را حتمی کرد و حرکت هوشمندانه و به‌موقع مردم ایران و فرزندان راستین آن‌ها در نهادها، ارتش و نیروی هوایی باعث شد که انقلاب به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها توانست این خفت و ذلت را کنار بزند، افزود: این‌ها همه نعمت‌های انقلاب است و ملت ما به یک استقلال و خوداتکایی رسیده ‌و امروز در نقطه‌ای که ما قرار گرفته‌ایم تمامی ترفند‌های آنان جهت از بین بردن انقلاب به نتیجه نمی‌رسد.

قاسمی‌فرزاد ابراز داشت: امروز تنها وسیله و ابزاری که سلطنت‌طلب‌های کوردل به آن تمسک می‌جویند بحث تحریف واقعیت‌های این نظام الهی است و تمام تلاش خود را می‌کنند تا چهره منفور پهلوی را زیبا نشان دهند که پیروز نخواهند شد، چون مردم آگاه هستند.

وی با بیان اینکه باید با «جهاد تبیین» تحریف‌ها کنار زده شود، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد گره‌گشایی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: ملت ایران در سایه اقتدار و توان نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و بازوان آهنین فرزندان این کشور در مقابل تمامی حرکات دشمنان ایستاده است و با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها روبه‌پیشرفت هستیم.

این مسئول با بیان اینکه شهید شاه‌حسینی، قبل از انقلاب در نیروی هوایی و پس از انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد، گفت: این شهید والامقام در مقابله با اشرار در کردستان ایستاد و در نهایت در این منطقه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار